من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

پیشنهاد تماشای یک نمایش خوب

دیروز به پیشنهاد خواهرم برای تماشای تئاتر مجلس شبیه خوانی نسوان رفتیم . کار بسیار خوبی بود از تلاشهای زنان برای بدست آوردن حقوق مسلم اجتماعی شون. و اقعا جنبش زنان در دهه های اخیر برای به دست آوردن حقوق مسلم زنان خیلی زحمت کشیدن . توصیه میکنم حتما برید ببینید . بلیطش رو از طریق این سایت   https://www.tiwall.com/p/nesvanvatankhah2 

میتونید تهیه کنید 

واقعا هنرمندان تو این کشور خیلی مظلوم واقع شدن . قیمت بلیط فقط پنجاه هزار تومن بود و این برای هنرمندی که همه زندگیش رو وقف هنرش کرده عدد بسیار کمی بود....

وابستگی به کار

جمعه هست و من حوصلم سر رفته کلی کار تو دفتر دارم که باید انجام بدم  لب تاب رو آوردم خونه که اینجا انجام بدم اما انگار تو خونه نمیشه . گاه فکر میکنم این حد از وابستگی من هم به کار یک نوع اعتیاد هست اما از طرفی خودم رو دلداری میدم که نه اینها کار مردم هست و این احساس مسولیت هست که من رو به دلشوره انداخته . البته هر سال تیر ماه من این دلشوره ها رو داشتم و اصلا تیر ماه برای حسابدارها ماه سرشار از استرس هست .

زودتر این ماه تموم بشه و همه حسابدارها یک نفس راحت بکشند.

امروز پسرم رو راهی سربازی کردم

پسر کوچکم بعد از تنبلی در درس و اخراجش از دانشگاه باید برای سربازی اقدام میکرد و من که طبق معمول نگران بودم که نکنه موضوع رو جدی نگیره....

 خوشبختانه امروز بعد از یکسال راهی خدمت سربازی شد  و من گاه با خودم فکر میکنم شاید من کم طاقت و عجول هستم اما واقعا به بطالت گذشتن یک سال در این شرایط چیز کمی نیست ...

امروز پسرم رو بدرقه کردم و خواهر و برادرم  تلفن کردن و دلداریم میدن و من تعجب میکنم که مگر سربازی نگرانی داره ؟ این هم بخشی از واقعیات زندگی هست و باعث مستقل و ساخته شدن جوانها میشه .

امیدوارم این تجربه خوبی برای پسر من و همه جوان ها باشه .