من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

برنامه ای در باره فرهاد

بی بی سی داره برنامه ای در باره فرهاد و ترانه هاش پخش میکنه . بسیار زیبا هست . همیشه اهنگهای فرهاد رو دوست داشتم و حالا اردات ویژه ای به فرهاد و منفرد زاده پیدا کردم منفرد زاده ترانه سرایی که بسیار زیبا هنر رو درخدمت عقاید سیاسی ضد استبدادی قرارداده بود .

بسیار زیبا بود . حالا که داره تعطیلات تموم میشه و من در برزخ شادی و غم پایان تعطیلات و شروع کار هستم این برنامه خیلی بهم چسبید .

 تو خونه بودن و نگرانی کار رو نداشتن لذتی داره وصف نشدنی .

سال 1398

سال نودوهفت با تمام فراز و فرودش به پایان رسید سالی با سختیهای فروان  و مشکلات اقتصادی بسیار و جهش سرسام آور قیمتها .....

آرزو میکنم سال 98 سالی سرشار از سلامتی ، فراوانی ثروت و دستیابی به موفقیتهای بزرگ برای همه هموطنانم باشه.

 آرزومیکنم مسولین به سطحی از  آگاهی برسن که بتونن به جای فکر کردن به منافع شخصیشون به منافع عموم مردم فکر کنن و  بتونن معضلات بزرگ اقتصادی فعلی کشور  رو به نحو احسن حل و فصل کنن. 

نمیدونم این ارزوی آخر واقعبینانه هست یا یک امید واهی هست ؟؟؟؟

امیدوارم خداوند بهترینها رو برای همه مقدر کنه .......