من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

پیشنهاد تماشای یک نمایش خوب

دیروز به پیشنهاد خواهرم برای تماشای تئاتر مجلس شبیه خوانی نسوان رفتیم . کار بسیار خوبی بود از تلاشهای زنان برای بدست آوردن حقوق مسلم اجتماعی شون. و اقعا جنبش زنان در دهه های اخیر برای به دست آوردن حقوق مسلم زنان خیلی زحمت کشیدن . توصیه میکنم حتما برید ببینید . بلیطش رو از طریق این سایت   https://www.tiwall.com/p/nesvanvatankhah2 

میتونید تهیه کنید 

واقعا هنرمندان تو این کشور خیلی مظلوم واقع شدن . قیمت بلیط فقط پنجاه هزار تومن بود و این برای هنرمندی که همه زندگیش رو وقف هنرش کرده عدد بسیار کمی بود....

نظرات 3 + ارسال نظر
اعظم46 شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 11:38

سلام صفا جان خوبی کجایی؟ گردش رفتی ؟

سلام ممنون از اینکه به یادم هستی دوست عزیز . درگیر کار هستم و مشغله زیاد مانع از به روزکردن وبلاگ شده .

نازی شنبه 11 تیر 1401 ساعت 15:25

مرسی صفا جون قیمت دوتا و نصفی نون بربری هست واقعن تاسف بار کاش بیشتر از نمایشش مینوشتی

مهربانو شنبه 11 تیر 1401 ساعت 11:29 http://baranbahari52.blogsky.com/

مرسی صفا جون چقدر خوبه کارهای خوب رو به هم معرفی کنیم

ممنون عزیزم شما که دیگه تو اینکارها پیشقدم هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد