من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

تمدید گذرنامه

برای تمدید گذرنامه اومدم  دفتر پلیس +۱۰ یک خانواده  ۵ نفره شامل پدر و مادر و دو دختر کاملا محجبه و چادری و یک نوه  دختر بچه بسیار دوست داشتنی جلوتر از من دارن کارهاشون رو انجام میدن خیلی پر انرژی و پرهیاهو هستن ازشون می پرسم قصد سفر به کجا دارن  پسر جوونی که کارهاشون رو داره انجام میده با خنده میگه می‌خوایم خانوادگی مهاجرت  کنیم آلمان و یکی از دخترها می‌خنده و میگه کربلا  میخندم و به پسره  میگم به تو میاد مهاجرت به آلمان اما به اینها نه و هر سه نفرمون می‌خندیم ...

اومدم بیرون حالم اصلا خوش نیست ...

شرایط اجتماعی موجود استرس و فشار کار رسیدگی‌های مالیاتی  همه همه باعث شده در فشار مضاعف باشم ...