من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

یک تجربه خوب

قبلا  نوشته بودم که خیلی دچار استرس میشوم و گاه از فرط اضطراب و نگرانی به این فکر میکنم که کار را بطور کلی تعطیل کنم . اما از طرفی می دانم برای من که از شانزده سالگی عادت به کار دارم بیکاری برایم بسیار کسالت بار خواهد بود و به همین دلیل تلاش میکنم که بر این اضطراب غالب شوم .

 هفته گذشته بعد از بستن حسابهای یک شرکت متوجه شدم اشتباه کرده ام و باید عملیات بستن حسابها را کنسل میکردم که برای این کار باید با پشتیبانی نرم افزار تماس گرفته و با راهنمایی آنها این کار انجام میشد. حال کارهای عجولانه خودم بود یا راهنمایی اشتباه راهنما که با اجرای کارهای گفته شده متوجه شدم که ای بابا کلیه اطلاعات مورد نظر حذف شده . سعی کردم آرامشم را حفظ کنم و بالاخره طی دو روز  با جستجو در یک آپ های گرفته شده موفق به بازگرداندن اطلاعات  شدم و مشکل قبلی و پیش آمده با حفظ آرامش و صبوری حل  شد و من از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختم .  

بعد از این اتفاق خوب مرتب به خودم هشدار میدادم که با آرامش میتوان مشکلات را به نحو احسن حل کرد .

براتون بهترینها رو آرزو میکنم .

به امید روزی که حال دل همه مون خوب بشه ...

نظرات 5 + ارسال نظر
مهربانو شنبه 10 تیر 1402 ساعت 15:14 http://baranbahari52.blogsky.com/

چقدر خوبه که مشکل حل شده عزیزم .. بارها تجربه ش کردم و میدونم چقدر ارامش تو حل مشکلات کمک میکنه ولی بازم یادم میره . حالا جالب اینجاست که خیلی ها منو بخاطر ارامشم تحسین میکنند ولی من خودم فکر میکنم ادم عجول و مضطربی هستم .. بهشون میگم ببین شما دیگه چقدر مضطربید

آره مهربانو جون آرامش خیلی مهمه . من که بعضی وقتها از فرط استرس دچار فراموشی میشم و همین استرسم رو بیشتر می‌کنه ..
ولی واقعا بهت نمیاد استرسی باشی

شادی شنبه 10 تیر 1402 ساعت 08:14 http://setarehshadi.blogsky.com/

واقعا یکی از مهمترین اصول موفقیت در همه بخش های زندگی دستپاچه نبودن و حفظ آرامشه . چه در مواقع بحرانی و چه در حالت عادی . آفرین بر شما که کلید رو پیدا کردید.

ممنون شادی عزیز امیدوارم بشه براین استرس غلبه کرد

یاسی شنبه 10 تیر 1402 ساعت 01:22

سلام
اینجوری درسته..بهرحال مشکل پیش اومده و باید حل بشه..چه استرس بگیریم و چه نگیریم باید اقدامات لازم رو انجام بدیم...پس بهتره ادم مشکلات رو با خونسردی حل کنه.

واقعا باید تمرین کنیم و به این باور برسیم که برای حل مشکل باید آرامش رو حفظ کنیم

نسرین جمعه 9 تیر 1402 ساعت 15:44 https://yakroozeno.blogsky.com/

چه راه کلیدی خوبی برای مشکل پیدا کردید: حفظ خونسردی و آرامش.
هیچی مثل استرس کار آدمو خراب نمیکنه

بله در اثر استرس ذهن گویی هنگ می‌کنه و هرچی هم که آدم بلد هست از یادش می‌ره . خوبه آدم بتونه بر استرس غلبه کنه . باید تمرین کنم .

ربولی حسن کور جمعه 9 تیر 1402 ساعت 13:41 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
بالاخره مشکل پیش میاد. این خیلی خوبه که شما اضطراب خودتونو کنترل کردین.
امیدوارم همیشه موفق باشید

بله برای کنترل اضطراب خیلی باید تمرین کنم . متاسفانه با بالا رفتن سن گویی استرسم هم بیشتر میشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد