من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

روزمرگیها

هوا تاریک شده دارم برمی‌گردم خونه تو مسیر میبینم یک پسر جوون تو خیابون هم جهت با ماشینهای عبوری داره عقب عقب می‌ره و هی برمیگرده چک می‌کنه که به ماشینی چیزی نخوره برام عجیب بود دلم میخواست بپرسم چرا داره این کار رو می‌کنه ؟

 خودم هم الان ایستادم کنار پیاده رو و این مطلب رو می‌نویسم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
نسرین پنج‌شنبه 5 بهمن 1402 ساعت 04:22 https://yakroozeno.blogsky.com/

این روش، کالری بیشتری سوخته میشه، برای تمرکز روش خوبیه و ماهیچه های پا را بیشتر قوی میکنه

شادی سه‌شنبه 3 بهمن 1402 ساعت 13:37 http://setarehshadi.blogsky.com/

شاید منتظر کسی بوده می خواسته ماشینهایی رو که میان چک کنه.

نه احساس من این بود که داره یک حرکت ورزشی انجام میده اما انجامش در خیابان برام عجیب بود

ربولی حسن کور دوشنبه 2 بهمن 1402 ساعت 19:08 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
این روزها این کار توی فضای مجازی خیلی داره تبلیغ میشه و معتقدند عضلاتی که معمولا در هنگام راه رفتن منقبض نمیشن تقویت میکنه.

بله من هم همین فکر رو کردم ولی مسیرهای پیاده رو پارکها جای بی خطری برای این نوع ورزش هست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد