من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

امیدواری چه حس خوبی هست

دیروز روز خیلی شلوغی داشتم و با وجود خستگی زیاد تا ساعت 8.5 شب دفتر موندم و یک اظهارنامه که خیلی درگیرم کرده بود رو تموم کردم و وقتی رفتم خونه احساس میکردم بار بزرگی از دوشم برداشت شده .انگار روی دیدم از زندگی هم اثر گذاشته بود اون حس خستگی و نا امیدی رو نداشتم  وقتی رسیدم خونه دیدم نون نداریم و رفتم نون خریدم و همراه با گوش دادن به اخبار  کارهای خونه رو هم انجام دادم .

 امروز صبح بعد از خوردن صبحانه طبق معمول پیاده  راهی محل کار شدم و سر راه با گوشی  اوضاع بورس رو چک کردم جالب بود که امروز بیشتر سهام سبز بودن . 

در مسیرم بچه های مدرسه ای رو میدیدم که شادمانه در حال رفت و آمد بودن به رانندگان تاکسی فکر کردم که با نبود این دانش آموزان کارشون چقدر کساد بود و حالا حتما از حضور اونها خوشحال هستن .امیدوارم شرایط هر چه زودتر شکل عادی خودش رو پیدا کنه .

در حال پیاده روی با خودم شرایط رو مرور میکردم .مشکلات همیشه هست و بخشی جدایی ناپذیر از زندگی هست مهم اینه که با آرامش برخورد کنیم و بدون استرس برای حل مشکل تلاش کنیم .  با حفظ ارامش گویی مشکلات اون بزرگی و هیبت خودشون رو از دست میدن و  راحت تر حل میشن ...

خوبه همیشه به خودمون یادآوری کنیم که مشکلات به اون بزرگی که دیده میشن نیستن و به راحتی با حفظ ارامش و شناخت کامل مشکل میشه  اونها رو حل کرد .

در برابر مشکلات خودمون رو نبازیم ....

براتون روزهایی شاد و پرانرژی آرزو میکنم ...

فشار مضاعف

این روزها فشار مضاعف رو دارم تحمل میکنم به خاطر کرونا کارهای اظهارنامه هاکه تو تیر ماه باید تموم میشد به اخر شهریور منتقل شده و این کارها که کش پیدا میکنه زجرآور میشه لحظه شماری میکنم زودتر شهریور تموم شه و نفس راحت بکشم .

موضوع نو ید هم که غم بزرگی به غمهامون اضافه کرد . 

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست 

آنچه البته به جایی نرسد فریاد است 

چه میخواستیم و چه شد به دنبال جامعه آرمانی و عدل علی بودیم وحالا فساد سرتاسر جامعه رو گرفته .

 خود شیفتگان ژن برتر مثل اختاپوس منابع اقتصادی و مناصب سیاسی رو قبضه کردن و گویی این چپاول تمامی نداره .

دیروز در گزارش اخبار موقع پخش گزارش  اعلام حکم طبری، نماینده دادستان چنان جناب آقای طبری میگفت که نشون میداد هنوز هم  این شخص ابهت نفوذش رو حفظ کرده و انگار نه انگار مجرم هست . دلم گرفت آیا با همه متهمان اینگونه با احترام رفتار میشه . انسانهای بزرگی که جانشون رو در راه اهداف انسانیشون بر کف گرفتن و الان به اتهامات واهی زندان هستن چه ؟؟؟