من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

قبولی دانشگاه داریوش

پسر کوچکم دانشگاه اراک قبول شد همون رشته ای  که دوست داشت.هفته گذشته رفتیم برای ثبت نام و امشب هم راهیش کردم رفت. خوشحالم هم برای قبول شدنش هم برای دور شدنش که باعث استقلالش میشه.  فقط ته دلم نگران رفت و آمدهاش هستم   راه دور این دلهره ها رو هم داره.  به خدا سپردمش و امیدو ارم خدا وند همه رو در پناه خودش حفظ، کنه پسر من رو هم همینطور.