من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

وابستگی به کار

جمعه هست و من حوصلم سر رفته کلی کار تو دفتر دارم که باید انجام بدم  لب تاب رو آوردم خونه که اینجا انجام بدم اما انگار تو خونه نمیشه . گاه فکر میکنم این حد از وابستگی من هم به کار یک نوع اعتیاد هست اما از طرفی خودم رو دلداری میدم که نه اینها کار مردم هست و این احساس مسولیت هست که من رو به دلشوره انداخته . البته هر سال تیر ماه من این دلشوره ها رو داشتم و اصلا تیر ماه برای حسابدارها ماه سرشار از استرس هست .

زودتر این ماه تموم بشه و همه حسابدارها یک نفس راحت بکشند.

نظرات 5 + ارسال نظر
مهربانو یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 15:36 http://baranbahari52.blogsky.com/

آخ گفففتی .
حالا من بیچاره تو تیرماه انقدر کار دارم باید دلشوره ی حسابا رو هم داشته باشم

وااای امان از این دلشوره حسابها. کاش کمی بی خیال بودیم .:

لیمو یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 09:16 https://lemonn.blogsky.com/

الهی آمین
البته با این حجم گرما فکر نکنم دلم مرداد رو هم بخواد

نه بابا فکر‌ گرما رو نکن . من دلم برای یک سفر بی نگرانی حسابها تنگ شده .

نازی شنبه 4 تیر 1401 ساعت 17:06

خدا قوت صفا جون

ممنون عزیزم.

رهگذر جمعه 3 تیر 1401 ساعت 17:54

سلام
تیرماه
آنزمان که کار و کاسبی داشتیم به فعالیت می افتادیم تا اظهار نامه ی مالیاتی عقب نیفتد تا دارایی نقره داغون کنه
کاش پول را از چرخه ی تجارت خارج کنند و با کارت خوان درجا مالیات و عوارض را بگیرند و اداره ی دارائی را با تمام پرسنلش جمع کنند
بساط زیر میزی و اجحاف هم جمع می شود

موافقم کاش سیستم مالیاتی مون به اون حد از رشد برسه.

ربولی حسن کور جمعه 3 تیر 1401 ساعت 16:52 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
اما تقریبا همه بی صبرانه منتظر رسیدن تابستان هستند!

بله درسته اما تابستان مالی چی ها از مرداد شروع میشه و اول مرداد نفسی به راحتی میکشند و برای تعطیلات، سفر و استراحت برنامه ریزی میکنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد