من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و آلزایمر

این روزها شدیدا درگیر اظهارنامه های مالیاتی هستم اینقدر مشغله ذهنی دارم گاهی دچار فراموشی میشم و یک موضوع رو چند بار پیگیری میکنم و...

نگران آلزایمر هستم 

نوشته های بر روی دیوار

گفته بودم این روزها به خاطر کرونا مسیر دفتر تا خونه رو پیاده میرم و برمی گردم و هر روز از کوچه های مختلف رفت و آمد میکنم دیدن سبک ساخت خونه ها و آپارتمانها و چیدمان بالکنها و حیاطها نشان از روحیات مختلف داره خونه هایی که هنوز سبک ویلایی قدیم خودشون رو حفظ کردن بالکنهایی که پر شده از گلهای متنوع و حیاطهایی که مماو از گل و درخت هست و از دیوار حیاطها به بیرون کشیده شده برام جذابیت خاصی دارن . از همه اینها جالبتر نوشته هایی هست که گاه بر روی دیوارها خودنمایی میکنن . مثلا این عکس :

عکس 1
عاشقانه

یا این عکس :


من و دلتنگی

نشستم تو دفتر و دارم وبلاگ دوستان رو چک میکنم  دلم برای اونهایی که وبلاگشون رو خیلی وقته  به روز نکردن تنگ شده ...

 به حال اونهایی که تو وبلاگشون همچنان فعال هستن و پر مخاطب غبطه میخورم .

دوستان وبلاگی نه مجازی که عین حقیقت هستید دلم براتون تنگ شده ....

این روزهای کرونایی

زندگی با تمام فراز و نشیبش در حال جریان هست و ما در حال تطبیق دادن خودمون با شرایط جدید کرونایی هستیم . روابط محدود شده حتی خواهر و برادرها سعی میکنیم دور هم جمع نشیم و دورادور جویای احوال هم هستیم و این خیلی باعث افسردگی و نگرانی همه شده زندگی به شکل سختی بدون هیجان و یکنواخت شده و هر روز مشکلات بیشتر میشه دیدن مشکلات و  روند  افزایشی شدید اون موجب یاس و ناامیدی میشه و باید با این هجوم یاس مقابله کرد  . من هنوز دفتر میرم و کارهام رو دارم گاهی اینقدر افسردگی غلبه میکنه که به خودم میگم ولش کن جمع کن کار دفتر رو و با همون حقوق بازنشستگی امورات رو بگذرون . و گاه میگم شاید عادت به کار منظم کارمندی دارم و این نوع کار که اون دیسیپلین رو نداره و درآمدش هم مرتب نیست  از کار دلزده کرده من رو ....

راستی دوستان پیشنهادتون برای غلبه بر کسالت این روزها چی هست ؟