من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

مشغله ذهنی زیاد

این روزها مشغله ذهنیم خیلی زیاد شده دچار نوعی وسواس شدم و هر‌چیزی رو چندین بار چک میکنم و باز دچار تشویش و نگرانی میشم  گاه بدیهی ترین چیزها رو فراموش میکنم و نگران میشم که نکنه دارم آلزایمر میگیرم .

 گاه فکر میکنم بهتر هست دیگه کار دفتر رو رها کنم و کلا کار بیر ون رو جمع کنم و بعد میترسم دچار افسردگی بشم و منصرف میشم. اصلا نمیتونم تصورش  رو  هم بکنم که بیکار باشم . 

باید راهی پیدا کنم برای آرامش بیشتر و دوری از استرس اگر راهکار پیشنهادی برای آرامش دارید خوشحال میشم مطرح کنید . 

نظرات 6 + ارسال نظر
صهبا یکشنبه 15 بهمن 1402 ساعت 00:00 http://www.sahba44.blogfa.com

سلام
در کارهای انجمن های خیریه شرکت کنید حس خوبی میده

بله موافقم کمک به مردم حس خوبی میده اما در این کار هم دیدن رنج‌های پایان ناپذیر حس ناامیدی و یاس رو در آدم زیاد می‌کنه .

یاسی دوشنبه 15 خرداد 1402 ساعت 08:17

سلام صفا جان
بنظرم نوه دار بشی از همه ش بهتره...اره...نوه دار بشو...

وااای آرزومه یاسی جون . ولی کو ؟؟
پسر بزرگم اصلا به ازدواج فکر نمیکنه . کوچیکه هم که سربازه .
گاه فکر میکنم مهد کودک بزنم

مهربانو چهارشنبه 3 خرداد 1402 ساعت 17:15 http://baranbahari52.blogsky.com/

صفا جون یه ورزش پیوسته و مناسب رو شروع کن بنظرم یوگا عالیه . درضمن دیدار از دوستانت و وقت گذاشتن برای حیوانات بشدت احساس خوبی داره . البته که میدونم تو منزل گربه داری منظورم حیوانات بیرون از خونه س

بله برای دیدار با دوستان و ورزش یوگا باید برنامه ریزی کنم.
ممنون ازت مهربانوجان

شادی سه‌شنبه 2 خرداد 1402 ساعت 09:29 http://setarehshadi.blogsky.com/

صفا جانم شما که خودت استادی ولی فکر کنم بهتره که کار رو رها نکنی چون مشغولیت کار تو این وضعیت نجات دهنده است. پیاده روی سبک همراه با موسیقی و دورهمی های کوچیک دوستانه خیلی خوبه.

وااای از دورهمی نگو که بعد از کرونا و کم شدن رفت و آمدها دیگه به شدت تنها و تنبل شدم باید دورهمی ها رو دوباره استارت بزنم.

سلام سه‌شنبه 2 خرداد 1402 ساعت 09:04

با درود
به نظرم کار را ادامه دهید
ولی حجمش را می شه کم کرد
وسواس
هم علاج اش توجه نکردن به آن است
به خاطر همین است در نماز آدم های کثیر شک را گفته اند نمازش باطل نیست
یعنی یک کار علمی برای درمان

بله اگر بتونم به وسواس توجه نکنم آرامش بیشتری پیدا میکنم . ممنون از توجهتون.

رهگذر دوشنبه 1 خرداد 1402 ساعت 23:54

از دفترهای برنامه ریزی استفاده کن و مدیتیشن و تن آرامی رو تمرین کن. اشکالی نداره که چیزا فراموشت میشه ابن آلزایمر نیست نبود تمرکز به دلیل گرفتاریه و راه حلش برنامه ریزیه. موفق باشی عزیزم

بله باید برای مدیتیشن برنامه ریزی کنم . ممنون از پیشنهادتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد