من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

تجربه عملی برای مواجهه با اضطراب و حل آن

همانطور که در پست قبل نوشتم در مسیر برگشت از سفر چابهار دچار حادثه شده و در نتیجه اضطرابم بسیار زیاد شده بود چند روز بعد از حادثه  موقع عبور از مقابل یک کتابفروشی چشمم به کتابی با عنوان رهایی از اضطراب و استرس خورد نویسنده کتاب دکتر دیوید برنز و مترجمین سمانه احمدزاده و شیوا شهرینانی ، آن را خریدم و مطالب کتاب چقدر برای رهایی از اضطراب کمکم کرده   با خواندن آن و عمل به راهکارهای عملی آن با اضطرابهایم روبرو شده و سعی در کنترل آن دارم  و امروز نمونه عینی آن را در حل مشکلی به وضوح دیدم . 

چند روز بود برای دریافت دفاتر قانونی شرکت که باید از طریق امضا دیجیتال انجام میشد با مشکل روبرو شده بودم گاه میگفتم بروم اداره ثبت و از آنها کمک بخواهم  در شبکه های اجتماعی مالی و حسابداری هم می‌خوندم که همه از مشکلات این موضوع شاکی بودند و همین هم  اضطراب و نگرانی من را تشدید میکرد   اما با خودم تصمیم گرفتم آرامشم را حفظ کرده و با حوصله در صدد حل مشکل باشم و خوشبختانه بعد از چند روز تلاش بی نتیجه  امروز صبح با آرامش با مطالعه دستورالعمل مربوطه توانستم مشکل را حل کرده و درخواست دفاتر هم تایید نهایی شد .

با حل مشکل آرامش و اعتماد به نفسم بسیار بالا رفته  و نتیجتا امروز کارهایم را با حوصله بیشتر انجام دادم ....


نظرات 5 + ارسال نظر
نسرین پنج‌شنبه 9 فروردین 1403 ساعت 00:16 https://yakroozeno.blogsky.com/

چه پایان خوش و مثبتی

امیدوارم همه این اضطرابها برای همه پایان خوش و مثبتی داشته باشد

اعظم46 جمعه 11 اسفند 1402 ساعت 00:39

سلام صفا جان از جادثه ای که برات رخ داده مکدر شدم خدا روشکر که آسیب ندیدید ومشکل اضطراب هم با درایت خودتون بر طرف می شه

ممنون عزیزم .

سید محسن دوشنبه 7 اسفند 1402 ساعت 21:35

*وقتی قرار است با تمامیت نفس مان بمیریم.پس چرا با تمامیت آن زندگی نکنیم؟

لیدا جمعه 20 بهمن 1402 ساعت 00:08

صفا جان نویسنده کتاب کی بود؟واقعا برای همه نیازه همچین کتابی

نویسنده کتاب دکتر دیوید برنز ترجمه سمانه احمدزاده و شیوا شهرینانی

مهربانو پنج‌شنبه 19 بهمن 1402 ساعت 10:58 http://baranbahari52.blogsky.com/

عزیزم خدا رو شکر که به خیر گذشته . ممنون از معرفی کتاب

ممنون مهربانو جان .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد