من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

امروز پسرم رو راهی سربازی کردم

پسر کوچکم بعد از تنبلی در درس و اخراجش از دانشگاه باید برای سربازی اقدام میکرد و من که طبق معمول نگران بودم که نکنه موضوع رو جدی نگیره....

 خوشبختانه امروز بعد از یکسال راهی خدمت سربازی شد  و من گاه با خودم فکر میکنم شاید من کم طاقت و عجول هستم اما واقعا به بطالت گذشتن یک سال در این شرایط چیز کمی نیست ...

امروز پسرم رو بدرقه کردم و خواهر و برادرم  تلفن کردن و دلداریم میدن و من تعجب میکنم که مگر سربازی نگرانی داره ؟ این هم بخشی از واقعیات زندگی هست و باعث مستقل و ساخته شدن جوانها میشه .

امیدوارم این تجربه خوبی برای پسر من و همه جوان ها باشه .

نظرات 9 + ارسال نظر
محمود سه‌شنبه 14 تیر 1401 ساعت 20:59 https://virgool.io/@mnoaein

خب به سلامتی . انشالا موفق باشه درهمه مراحل زندگی

سلامت باشید . خوشحالم که دوباره یادی از ما کردین .

یاسی یکشنبه 12 تیر 1401 ساعت 19:11

سلام صفا جان
انشاا...پسر دسته گلت دوره سربازی رو به خوبی طی میکنه و مطمئم بعد از اون اگر وارد دانشگاه بشه دیگه با جدیت درسش رو ادامه میده و به اتمام میرسونه...

توکل بر خدا انشااله که همینطور بشه .

اعظم 46 پنج‌شنبه 9 تیر 1401 ساعت 18:28

سلام صفا جان خوبی ان شاء الله گل پسرت به سلامت می ره وعاقل تر وپخته تر برمی گردد ومادر ش رو سرافراز می کنه
ما آش پشت پا می خوایم

سلامت باشی عزیزم خدا بچه های شما رو هم در پناه خودش حفظ کنه .
وااای آش پشت پا نگو که اصلا نه بلدم و نه فرصت درست کردنش رو داشتم.
انشااله شیرینی پایان سربازی

شادی دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 08:28 http://setarehshadi.blogsky.com/

امیدورام پسر عزیز شما هم به سلامتی این دوران رو بگذرونه و پخته‌تر از قبل برگرده کنارتون.

سلامت باشید . با امید به آگاهی و استقلال همه جوانها.

شادی دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 08:27 http://setarehshadi.blogsky.com/

من فکر می‌کنم برای بعضی‌ها سربازی بطالت نیست تمرین زندگی هست و بیداری تدریجی، مخصوصا برای کسانی که به خانواده و حمایت‌هاشون وابسته هستن. البته این تمرین رو در خوابگاه‌های دانشجویی هم میشه تجربه کرد.

کاملا با نظرتون موافق هستم . سربازی گامی در جهت مستقل شدن جوانها بدون اتکا به خانواده هست .

مهربانو یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 15:38 http://baranbahari52.blogsky.com/

بخیر باشه عزیزم مبارکه . امیدوارم به خوشی و با انبوهی از تجربه های مفید بگذره صفا جون

ممنون عزیزم . ❤️❤️

رهگذر جمعه 3 تیر 1401 ساعت 15:20

سلام
بسلامتی
پسرم که سرباز شد باید او را به کرج می بردم نیروی انتظامی
یک روز که دیر رفت
مسیر را هم گم کردیم تا نزدیک قزوین رفتیم
وقتی محل را پیدا کردیم گفتند دیگه جا نداریم
بروید همانجایی که بهتون برگه داده اند
فردایش رفت
به مامور گفت بود اگه سه ماه اعزام مرا عقب بیاندازید کفیل پدر می شوم
ولی افسر قبول نمی کند و معرفیش کردند به پادگان ۰۱
خدمت که چه عرض کنم هتل بود
چهار ماه بعد هم کفالت گرفت ومعارف شد
ولی دوستهای خیلی خوبی پیدا کرد که هنوز با آنها در ارتباط است

امیدوارم سربازی برای همه جوونا سرشار از تجربیات خوب باشه .

سمانه پنج‌شنبه 2 تیر 1401 ساعت 12:32 https://weronika.blogsky.com/

چ خوب و چ نگاه پخته ای
انگار ی عادت شده که مادرها برای سربازی پسراشون بی قرار باشن
انشالله که در آینده موفق باشه

سلامت باشی دوست عزیز.

ربولی حسن کور چهارشنبه 1 تیر 1401 ساعت 23:14 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
پسر یکی از اقوام چند سال بعد از این که دانشگاه را رها کرد به پدر و مادرش گفته بود من اون موقع حالیم نبود چرا شما مجبورم نکردین که برم دانشگاه؟!

پسر من قبول داره تنبلی کرد و اصلا دوست نداره در باره موضوع اخراجش از دانشگاه و تنبلی کردنش صحبتی بشه و میخواد بعد از سربازی دوباره کنکور بده .ببینیم چی میشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد