من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

سفر چابهار و ...

ماه گذشته با یک تور به چابهار سفر کردم . سفر با تور رو به دلایل مختلف  دوست دارم  سفر دسته جمعی  که با برنامه های متنوع و شادش مسیر هر چقدر‌ هم دور باشه به چشم‌ نمیاد . آدم با افراد جدید آشنا میشه و...

تو این سفر هم با همسفرانی بسیار شاد و پر انرژی همسفر بودیم و اقامتگاهمون که یک‌بوم گردی خیلی خوب و تمیز بود و لیدرهای تور هم با حوصله و پر انرژی بودن .

 ساحل درک ، دریاچه لیپار ، کوههای مینیاتوری ، منطقه آزاد چابهار هر کدام زیبایی‌های خاص خودشون رو داشتن . 

در مسیر برگشت متاسفانه اتفاق بدی افتاد و یک سواری با انحراف از مسیر با اتوبوس ما برخورد کرد و آتش گرفت و آتش به اتوبوس هم سرایت کرد و همه  سراسیمه از اتوبوس پیاده شدیم و با فاصله گرفتن از اتوبوس وحشتزده  شاهد شعله ور شدن آن  بودیم و خبری از آتش نشانی نبود چند نفری زخمی شده بودند و  خوشبختانه ماشینهای هلال احمر خیلی زود رسیده و نفرات حادثه دیده را کنترل و به بیمارستان اعزام کردند و افراد سالم هم شب را در نمازخانه  بیمارستان به صبح رسانده و روز بعد با اتوبوس و قطار برگشتیم .تصویر راننده اتوبوس که خاک بر سر می‌ریخت و می‌گفت ۲۰ میلیارد سرمایه ام سوخت و بدبخت شدم و.... از ذهنم خارج نمی‌شود 

بعد از این حادثه دچار استرسی وحشتناک شده و هر موضوع کوچکی  نگرانی و اضطرابم را افزایش میدهد ....


نظرات 5 + ارسال نظر
سلام دوشنبه 30 بهمن 1402 ساعت 06:32

چه حادثه ی تلخی !
بیچاره راننده
که هم بیکار شد و هم قسط سنگین به گردنش افتاد

بله واقعا . البته بیمه داشت .

یاسی یکشنبه 22 بهمن 1402 ساعت 04:33

سلام صفا جان
انشاا..که بلا دور یاشه...خدارو شکر که بخیر گذشت...

سلام عزیزم . سلامت باشید بله واقعا خدا راشکرکه بخیر گذشت

مهربانو پنج‌شنبه 19 بهمن 1402 ساعت 10:59 http://baranbahari52.blogsky.com/

منم سفر با تور رو خیلی دوست دارم صفا جون .
تاسفم از حادثه ای که پیش آمد خدا رو شکر به خیر گذشت

خیلی ممنون مهربانو جان

شادی چهارشنبه 18 بهمن 1402 ساعت 10:08 http://setarehshadi.blogsky.com/

اولش خوشحال شدم از اینکه چه سفر خوبی رفتی و خوش گذشته ولی بعدش دلم برای اون راننده اتوبوس خیلی سوخت، بازم خدا رو کر که اتفاق بدی برای مسافرها نیفتاده.
بیمه ندارن اتوبوسها؟

بله واقعا خدا رو شکر که صدمات جانی جدی نداشت . اتوبوس بیمه داره ولی خسارت مالی مسافر رو پوشش نمیده.

ربولی حسن کور چهارشنبه 18 بهمن 1402 ساعت 08:16 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
سفر همیشه عالیه.
چه حیف برای اون اتفاق امیدوارم حال زخمی ها هم زودتر خوب بشه. سوغاتی ها که نسوخت؟!
میگم مگه ماشینش بیمه نبود؟

سوغاتی‌ها و چمدانهای مسافرین و گوشیهای جامانده در ماشین همه سوخت و ظاهراً بیمه اتوبوس و بیمه حوادث تور این خسارت‌های مالی را پوشش نمی دهد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد