من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

ماه رمضان و مشغله های ذهنی من

این روزها به شدت سرم شلوغه دارم هم زمان دارم چند تا کار رو انجام میدم. کار خدمات مالی خودم هست که در کنار اون یک کار بلاتکلیف رها شده همسر خواهرم را هم دارم پیگیری میکنم تا بلکه به نتیجه برسه . کاری که سال گذشته بعد از یک سال و اندی تلاش منجر به یاس و ناامیدی همسر خواهرم  از ادامه کار در ایران شده و در نهایت به مهاجرت از ایران ختم شد و من دارم با سماجت تلاش میکنم که این کار رو راه اندازی کنم نمی‌دونم آیا به نتیجه خواهم رسید یا نه فعلا پنجه در پنجه هم انداخته ایم تا کداممان ضربه فنی شود .

علاوه بر کارهای بالا کاری که برای دل خودم دارم انجام میدم و قبلا هم در بارش نوشتم ، همکاری با جمعیت امام علی هست که الان هم به خاطر ماه رمضان و طرح کوچه گردان عاشق این جمعیت ، به شدت درگیر این موضوع و جمع آوری کمک برای تامین اقلام مورد نیاز طرح هستم .

گاه به شدت کم میارم و احساس میکنم دیگه مغزم هنگ کرده . سعی میکنم کارهام رو بنویسم تا چیزی فراموش نشه و....

خلاصه دوستان اگر تمایل به کمک به خانواده های محروم از کانالی مطمئن رو دارید به این پیچ در اینستاگرام سر بزنید.

                                                                                            imamalisocietyalborz

سال 1401

سلام عزیزان عیدتون مبارک  امیدوارم سال جدید سال بسیار خوب و پر باری براتون باشه و خداوند بهترینها رو براتون مقدر کرده باشه .