من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و آلزایمر

این روزها شدیدا درگیر اظهارنامه های مالیاتی هستم اینقدر مشغله ذهنی دارم گاهی دچار فراموشی میشم و یک موضوع رو چند بار پیگیری میکنم و...

نگران آلزایمر هستم 

نظرات 6 + ارسال نظر
رهگذر سه‌شنبه 18 شهریور 1399 ساعت 10:07

با درود
گفتیم ولی نمیشه
مردها مگر بیمار و از پای افتاده باشند که خانه نشین بشوند
خانه نشینی مرد برای زن عذاب آور است
ولی طبیعت خانمها فرق دارد
آنها خلقت شان این است که کمتر بیرون باشند و آنقدر ذر منزل سرگرمی دارند که احساس خسته گی نمی کنند

سلام و روز بخیر .
البته خانمها هم وقتی شاغل باشند بعد از بازنشستگی از خانه نشینی افسرده میشوند.

رهگذر شنبه 15 شهریور 1399 ساعت 10:46

سلام
نه بابا
گرفتاری جانبی است
گاهی یک روز فکر می کنم تا اسم همکاران را بیاد بیاورم
گاهی هم آنها را با اسم کوچک صدا می زنم
چه هوای عالی شده این روزها
و چه لذتی دارد قدم زدن

سلام این روزها خیلی به یاد شما میفتم که نوشته بودید یک روز تصمیم گرفتیدکار را کنار بگذارید و از دوران بازنشستگی لذت ببرید.
گاه فکر میکنم عطای کار و دفتر را به لقایش ببخشم و خودم را از دردسرهای کارهای حسابداری و اظهارنامه های رنگ و وارنگ و رسیدگیها خلاص کنم ...

یه خانم پنج‌شنبه 6 شهریور 1399 ساعت 22:23

بادام و گردو زیاد میل کنید برای تقویت مغز خوب است. اگر کم خونی دارید بر طرف کنید هم جلوالزایمر رامی گیرد

خیلی ممنون از نظرتون حتما انجام میدم .

خود‌یافته دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 22:46

سلام باجی‌جان
فکرتان مشغول است و طبیعی است. چای سبز میل کنین

بله مشغله ذهنی که زیاد هست .

شادی دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 08:50 http://setarehshadi.blogsky.com/

نه عزیزم آلزایمر نیست عدم تمرکزه و ناشی از وضعیت همه‌جوره ناپایدارمونه

واقعا شرایط خیلی سختی هست . امیدوارم زودتر تموم شه .

مهربانو شنبه 1 شهریور 1399 ساعت 14:44 http://baranbahari52.blogsky.com/

نه عزیزم فکرت مشغوله ... خدا قوت

ممنون عزیزم . امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد