من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

نوشته های بر روی دیوار

گفته بودم این روزها به خاطر کرونا مسیر دفتر تا خونه رو پیاده میرم و برمی گردم و هر روز از کوچه های مختلف رفت و آمد میکنم دیدن سبک ساخت خونه ها و آپارتمانها و چیدمان بالکنها و حیاطها نشان از روحیات مختلف داره خونه هایی که هنوز سبک ویلایی قدیم خودشون رو حفظ کردن بالکنهایی که پر شده از گلهای متنوع و حیاطهایی که مماو از گل و درخت هست و از دیوار حیاطها به بیرون کشیده شده برام جذابیت خاصی دارن . از همه اینها جالبتر نوشته هایی هست که گاه بر روی دیوارها خودنمایی میکنن . مثلا این عکس :

عکس 1
عاشقانه

یا این عکس :


نظرات 1 + ارسال نظر
خود‌یافته سه‌شنبه 28 مرداد 1399 ساعت 21:10

سلام باجی جان
اصلا این طرز نگرش شما به زندگی رو دوست دارم

قربانت عزیزم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد