من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

امیدواری چه حس خوبی هست

دیروز روز خیلی شلوغی داشتم و با وجود خستگی زیاد تا ساعت 8.5 شب دفتر موندم و یک اظهارنامه که خیلی درگیرم کرده بود رو تموم کردم و وقتی رفتم خونه احساس میکردم بار بزرگی از دوشم برداشت شده .انگار روی دیدم از زندگی هم اثر گذاشته بود اون حس خستگی و نا امیدی رو نداشتم  وقتی رسیدم خونه دیدم نون نداریم و رفتم نون خریدم و همراه با گوش دادن به اخبار  کارهای خونه رو هم انجام دادم .

 امروز صبح بعد از خوردن صبحانه طبق معمول پیاده  راهی محل کار شدم و سر راه با گوشی  اوضاع بورس رو چک کردم جالب بود که امروز بیشتر سهام سبز بودن . 

در مسیرم بچه های مدرسه ای رو میدیدم که شادمانه در حال رفت و آمد بودن به رانندگان تاکسی فکر کردم که با نبود این دانش آموزان کارشون چقدر کساد بود و حالا حتما از حضور اونها خوشحال هستن .امیدوارم شرایط هر چه زودتر شکل عادی خودش رو پیدا کنه .

در حال پیاده روی با خودم شرایط رو مرور میکردم .مشکلات همیشه هست و بخشی جدایی ناپذیر از زندگی هست مهم اینه که با آرامش برخورد کنیم و بدون استرس برای حل مشکل تلاش کنیم .  با حفظ ارامش گویی مشکلات اون بزرگی و هیبت خودشون رو از دست میدن و  راحت تر حل میشن ...

خوبه همیشه به خودمون یادآوری کنیم که مشکلات به اون بزرگی که دیده میشن نیستن و به راحتی با حفظ ارامش و شناخت کامل مشکل میشه  اونها رو حل کرد .

در برابر مشکلات خودمون رو نبازیم ....

براتون روزهایی شاد و پرانرژی آرزو میکنم ...

نظرات 4 + ارسال نظر
اعظم 46 جمعه 28 شهریور 1399 ساعت 23:39

پس شما هم بورس بازید خوبه

پس شما هم هستید

سولی چهارشنبه 26 شهریور 1399 ساعت 21:38

اصلا از اولش هم عاشق همین دید شما بودن نسبت به مسائل. میدونین از یک زاویه دیگری و از افق بهتری واکاوی میکنی همه چی رو

وااااای کلی ذوق کردم از پیامت . ممنون

رهگذر چهارشنبه 26 شهریور 1399 ساعت 08:27

با درود
درست است زندگی کرونایی به همه ضربه زدچه راننده ی تاکسی و چه این همسایه ی ما که سرویس مدرسه بود
چه به ما پنیر را ماهی هزار تومن گرانتر می خریم
فکر کنم شما در بورس آدم موفقی خواهید بود
والله بورس بعد از بازنشستگی سرگرمی خوبی است
من هم علاقه به گوش دادن به تفسیر اقتصادی و سیاسی ام

بله واقعا کرونا خیلی از کسب و کارها رو کساد کرده امیدوارم کسانی که از این محل صدمه خوردن بتونن راه حلهای جایگزین پیدا کنن.
در بورس هم باید با احتیاط و مطالعه عمل کرد و با اوضاع تورم فقط با دید بلند مدت میتونه خوب باشه.

سهیلا سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 20:56 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.تا بشه امیدمون رو نگه میداریم.دیگه چی داریم به جز امید؟

کاملا درسته باید امید رو حفظ کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد