من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

فشار مضاعف

این روزها فشار مضاعف رو دارم تحمل میکنم به خاطر کرونا کارهای اظهارنامه هاکه تو تیر ماه باید تموم میشد به اخر شهریور منتقل شده و این کارها که کش پیدا میکنه زجرآور میشه لحظه شماری میکنم زودتر شهریور تموم شه و نفس راحت بکشم .

موضوع نو ید هم که غم بزرگی به غمهامون اضافه کرد . 

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست 

آنچه البته به جایی نرسد فریاد است 

چه میخواستیم و چه شد به دنبال جامعه آرمانی و عدل علی بودیم وحالا فساد سرتاسر جامعه رو گرفته .

 خود شیفتگان ژن برتر مثل اختاپوس منابع اقتصادی و مناصب سیاسی رو قبضه کردن و گویی این چپاول تمامی نداره .

دیروز در گزارش اخبار موقع پخش گزارش  اعلام حکم طبری، نماینده دادستان چنان جناب آقای طبری میگفت که نشون میداد هنوز هم  این شخص ابهت نفوذش رو حفظ کرده و انگار نه انگار مجرم هست . دلم گرفت آیا با همه متهمان اینگونه با احترام رفتار میشه . انسانهای بزرگی که جانشون رو در راه اهداف انسانیشون بر کف گرفتن و الان به اتهامات واهی زندان هستن چه ؟؟؟ 


نظرات 3 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 10:58 http://navaney.blogfa.com

بعد جوونهای مردم خیلی راحت اعد *ام میشن و آب از آب تکون نمیخوره تا پایه های ظلم بیشتر و بیشتر در خون فرو بره

در حال حاضر آنچه ارزش ندارد جان انسانها و ارزشهای انسانی هست . امان از این انسانهای توجیه گرظالم .

رهگذر سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 07:57

درود

بی کفایتی دولت است
ما برای اینکه در بورس ضرر ندهیم در خرید ها چقدر دقت می کنم کلی تحلیل های متفاوت را می خوانیم و کنکاش می کنیم
آنوقت در انتخابات اینقدر بی توجه به سرنوشت خود هستیم

کاملا درست میگین ولی واقعیت این هست که دست مردم در انتخاب هم بسته هست وقتی سیستم انتخابات به شکلی هست که باید اول شورای نگهبان تایید کنه و اونها هم کسانی هستند که کاملا بسته و جناحی فکر میکنن کاملا طبیعی هست که نتیجه خوبی نخواهد داد.
اصلا انتخابات آزاد با این سیستم در ایران معنایی ندارد. به امید ایجاد اصلاحات بنیادی در قانون اساسی .

مهربانو یکشنبه 23 شهریور 1399 ساعت 14:08 http://baranbahari52.blogsky.com/

از دیروز هر فیلمی برای خودم بازی میکنم تا خودمو بزنم به اون راه نمیتونم فراموش کنم چه بلاهایی سرمون اومده و داره میاد

واقعا دردناکه . کاری هم نمیشه کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد