من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

برنامه ای در باره فرهاد

بی بی سی داره برنامه ای در باره فرهاد و ترانه هاش پخش میکنه . بسیار زیبا هست . همیشه اهنگهای فرهاد رو دوست داشتم و حالا اردات ویژه ای به فرهاد و منفرد زاده پیدا کردم منفرد زاده ترانه سرایی که بسیار زیبا هنر رو درخدمت عقاید سیاسی ضد استبدادی قرارداده بود .

بسیار زیبا بود . حالا که داره تعطیلات تموم میشه و من در برزخ شادی و غم پایان تعطیلات و شروع کار هستم این برنامه خیلی بهم چسبید .

 تو خونه بودن و نگرانی کار رو نداشتن لذتی داره وصف نشدنی .

نظرات 4 + ارسال نظر
نگار رهاورد یکشنبه 2 تیر 1398 ساعت 21:28

سلام صفای عزیز برای کشاورزی و کار روی من هم حساب کنید، این روزها دنبال یه زندگی بدون دود و شلوغی تهرانم و جدی دارم درباره ش تصمیم می گیرم و علاقه دارم

سلام عزیزم چشم انشااله شروع کنم کار رو .
باید حساب شده اقدام کنم که پشیمون نشم .

مریم دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 13:06

منم دوسشون دارم

مهربانو شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 12:46 http://baranbahari52.blogsky.com/

منظورم کار اداره بود ، یه لحظه فکر کن من بیکار بشینم عززیزم

واقعا کار اداره انگار یک جورایی کار اجباریه .

مهربانو دوشنبه 19 فروردین 1398 ساعت 16:24 http://baranbahari52.blogsky.com/

فرهاد محشره ، منفرد زاده عااالیه
حقوق می گیریم عااالیه ، سرکار میریم حااال نمیده

قلب: این سه قلب برای سه قسمت اول . اما در مورد کار باید بگم اون هم عالیه . بیکاری کسالت آوره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد