من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

سال 1398

سال نودوهفت با تمام فراز و فرودش به پایان رسید سالی با سختیهای فروان  و مشکلات اقتصادی بسیار و جهش سرسام آور قیمتها .....

آرزو میکنم سال 98 سالی سرشار از سلامتی ، فراوانی ثروت و دستیابی به موفقیتهای بزرگ برای همه هموطنانم باشه.

 آرزومیکنم مسولین به سطحی از  آگاهی برسن که بتونن به جای فکر کردن به منافع شخصیشون به منافع عموم مردم فکر کنن و  بتونن معضلات بزرگ اقتصادی فعلی کشور  رو به نحو احسن حل و فصل کنن. 

نمیدونم این ارزوی آخر واقعبینانه هست یا یک امید واهی هست ؟؟؟؟

امیدوارم خداوند بهترینها رو برای همه مقدر کنه .......

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم بانو سه‌شنبه 13 فروردین 1398 ساعت 12:48

سلام صفا بانو. سال نو مبارک باشه انشالله.
استاد بزرگواری میگفت در دنیای فعلی نه منتظر معجزه باشید نه تصورکنید به نقطه کور مطلق رسیدید. نمیدونم درست هست یا نه اما امیدوارم آرزوهای قشنگتون محقق بشه و هنوز امیدی باشه.
این شاخه گل را به یاد شما چیدم.

ممنون عزیزم

مهربانو سه‌شنبه 6 فروردین 1398 ساعت 15:08 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام عزیز دلم سال نوت مبارک . صفا جان من دیگه حتی کوره امید هم ندارم ..

نمیدونم.ولی به نظر من تغییر شرط بقا هست و اینها به خاطر بقا هم که شده تغییر خواهند کرد ...

محمود شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 20:35

امیدم کمه اما آرزوم زیاد. ارزو می کنم ما مردم بهتری بشیم .آرزو می کنم مرزها هرچه زودتر از بین بره و جهان وطنی محقق بشه . مردم جهان بفمن همه برادرن دست همو بگیرن نه اینکه جهان اول جهان سوم را در جهل خود گرفتار کنه تا نفتشون خونشون و جونشون را بمکه

امیدوارم همه آرزوهای خوبی که نوشتین و آرزوی من و حتما آرزوی همه انسانهای آزاده هم هست محقق بشه میدونم برای تحقق این آرزوها راه طولانی در پیش هست ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد