من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

شب‌های قدر خانه علم

اومدم خانه ایرانی ملک آباد و بچه ها مشغول بسته بندی کیسه های ارزاق برای خانواده‌ای نیازمند هستند . مراسم کوچه گردان عاشق ...

با چه عشق و شوری مشغول کار هستند . دوتا از پسر بچه های تحت پوشش رو میبینم یک گوشه سالن نشستن و دارن با ورقهای کارتونها آدمک درست میکنن  یکی ازاینها پسر بچه ای هست که کلکسیون بیماریهای مختلف هست سالها قبل پدر و مادرش رو از دست داده و با مادربزرگش زندگی می‌کنه یک عموی معتاد داره که همیشه اذیتش می‌کنه و بیماریهای مختلف مادرزادی داره  و حالا هم گردنش به شدت متورم هست. از یکی از مددکارها میپرسم گلوی این بچه چرا اینطور هست و اون بغض می‌کنه و میگه بردیمش بیمارستان و گفتن باید نمونه برداری بشه احتمال سرطان غده لنفاوی هست و من بی اختیار چشمانم پر از اشک میشه...

در شگفتم از عجایب زندگی از تاثیر ژنها که اثرش تا نسل‌های بعدی ادامه داره و.....

نظرات 4 + ارسال نظر
شادی دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 ساعت 08:37 http://setarehshadi.blogsky.com/

جهان بر پایه بی‌عدالتی بنا شده است، من شک ندارم در این مورد.

رهگذر شنبه 26 فروردین 1402 ساعت 20:19

با سلام
خدا خودش کمک اش کند طفلک معصوم

آمین . با آرزوی سلامتی برای همه بیماران.

مهربانو شنبه 26 فروردین 1402 ساعت 10:49 http://baranbahari52.blogsky.com/


نمیدونم حکمت و عدالت و رحمت و این چیزا تکلیفش چیه

اینها توجیهاتی بوده که بشر برای آرامش وجدان خودش ساخته . باید بپذیریم که افکار و اعمال تک تک ما همه در هستی اثرگذار هست .

فاضله پنج‌شنبه 24 فروردین 1402 ساعت 17:19 http://golneveshteshgh.blogsky.com

بغضم گرفت

به امید روزی که هیچ فقر و محرومیت و نابرابری وجود نداشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد