من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

کجا میرویم ؟ بی عدالتیها را پایانی خواهد بود؟؟

به سیستم قضاییمون فکر میکنم به احکامی که صادر میشه به جناح بندیهای حاکم بر اون  برخوردش با نشریه یالثارت و در مقابل برخوردش با آقای خاتمی به اعدامهای دهه شصت  فکر میکنم و  ....

برخوردش با پرونده مه افرید خسروی و در مقابل برخوردش با بابک زنجانی .... و چشم پوشیها و برخوردهای سهل انگلرانش با پرونده اختلاسهای دولت قبل ...  یاد این موضوع میفتم که جایی خوندم در دولت قبل زمانی که وزارت اطلاعات بدون وزیر بود احمدی نژاد به پرونده های طبقه بندی شده دسترسی داشته آیا این برخوردهای ساده انگارانه با اون اختلاسها در واقع فقط بده بستانهای پشت پرده هست .....؟؟؟؟

جایی میخوندم از اسکله هایی که فقط برای ارگانهای خاصه و جنسهای  قاچاق اونجا تخلیه میشه و بدون هیچ مشکلی تحت الحفظ داخل کشور میشه .....

خیلی دردناکه وقتی هیچ چیز شفاف و قانونمند نیست .

کو اون عدالتی که به دنبالش بودیم ......

کجا داریم میریم ؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم بانو چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 16:05

صفا جان این که مسائل کلان دادگستری هست. در سطح خرد وضعیت اسفناک تره در مورد پرونده های معمولی فقط کافیه قاضی به هر دلیل از یک طرف پرونده خوشش نیاد هر حکمی خواست صادر می کنه. یکی از آشنایان ما چند وقت یک حکم دادگاه را مربوط به ده سال قبل به نشان داد که یک نفر با شهادت فردی ثابت کرده بود زمینش را به کسی داده و پولش را هم نگرفته و پولش را طلب کرده بود. قاضی با همان شهادت حکم به نفعش داده بود. حالا فکر کن طرف مدعی بود زمین را در سال 47 فروخته و شاهد متولد سال 58 بود. جالبه شاهد تو شهادتش چند بار تکرار کرده بود معامله در حضور من انجام شد.

واقعا دردناکه نمیدونم آدم تو اینجور مواقع هیچ کاری نمیتونه بکنه .

مریم جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 22:05 http://www.hezartoyekhyal.blogfa.com

ای صفا جون دلت خوشه ها....همبن الان برای یکی دیگه از دویتان نوشتم خلایق هر چه لایق....این ادم ها از کره مریخ نیامدن....همشون ایرانی هستن ...متاسفانه

بله من هم گاهی همین رو میگم خلایق هرچه لایق.. و اصلا معتقدم حاکمان هر قوم برآیند خواسته های آن قوم و ملت هستن .....

نییییلوفر جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 16:42 http://maloosak.69.mu

زندگیتون سرشار ازمحبت ، مهربانی و دریایی از عشق و امید خیلی باعث افتخاره پیش منم بیاین مرسییییییییی
5685

ممنون عزیزم بله حتما بهتون سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد