من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و زندگی

زندگی برای من همیشه یک موضوع خیلی جدی بوده و هیچ وقت  نخواستم نسبت به اتفاقات زندگی بی توجه باشم  و بگم هر چه بادا باد  . همیشه سعی کردم با مسایل مسولانه برخورد کنم و وظیفم رو به بهترین نحو انجام بدم . همیشه هم زندگی پر چالشی داشتم و این چالشها رو  به عنوان یک فرصت برای تلاش و رشد دیدم از زندگی  باری به هر جهت بیزار بودم و فکر میکنم اون نوع زندگی باید خیلی کسالت آور باشه.....

دلم میخواد یک کار تولیدی راه بندازم که موجب اشتغال یک عده بشه ....

امیدوارم خدا راهش رو جلوی پام قرار بده .....

نظرات 3 + ارسال نظر
یک مادر چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 08:22 http://formyboy.blogsky.com

سلام
خدا بهت قوت بده
خوشحال میشم به وبلاگ من و پسرم هم سر بزنی

چشم حتما

مهربانو دوشنبه 21 تیر 1395 ساعت 16:22 http://baranbahari52.blogsky.com/

صفا جونم کی باز نشست میشی رویای منم همینه

واااای هنوز خیلی مونده

مریم بانو دوشنبه 21 تیر 1395 ساعت 00:32

سلام صفا بانو. به امید خدا موفق باشی. من چون اصلا استعداد کارآفرینی ندارم هیچ وقت سراغ این نوع کارها نرفتم اما به نظرم خیلی جذابه جدا از اینکه تو جامعه امروز ما که خیری بیشتر از این نیست که کسب و کار را رونق بدهید

بله خیلی جذابه و اثرات مثبت اجتماعی داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد