من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

روز اول بعد از تعطیلات

امروز بعد از دوهفته تعطیلی رفتم سرکار دیروز احساس میکردم دلم برای کار تنگ شده سیزده بدر هم که نرفته بودیم بیرون  درنتیجه احساس خستگی هم نمیکردم . امروز هم کارها سبک بود و بعد از ظهر هم دفتر نرفتم . از اینکه یک نفر رو گذاشتم تو دفترکارها رو انجام میده خیلی راضی هستم هر چند هزینه داره و برام سودی نمیمونه ولی از نظر اینکه کارها انجام میشه و نگرانی اون رو هم ندارم خوبه ....

ببینیم تا زمان ارسال اظهارنامه ها و دفتر نویسیها چه خواهد شد ........

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 09:50 http://hezartoyekhyal.blogfa.com/

سلام صفای نازنین سال نو بر تودوست عزیزم مبارک سالی پر بار و پر کار و پر پول و پر از سلامتی برایت ارزو میکنم

ممنون عزیزم . اون آرزوی پرپول خیلی بهم چسبید

مریم بانو سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 09:08

انشالله سال پربرکت و پر از رزق و روزی برای هممون در پیش باشه.

انشااله عزیزم ممنون بابت دعاهای خوبت

sahra دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 10:27 http://sahra1359.parsiblog.com

خیلی هم عالی..راستی سلام..از نوشته های خودمونیتون لذت بردم..

آنا یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 21:04 http://aamiin.blogsky.com

شما هم مثل همسر من به کار معتادید. دور از کار بهانه گیر می شید.

رهگذر یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 11:50

خب شما هم رفتید جز کار آفرین ها
نگران سود نباش به اندازه ی حقوقی که به کارمندت می دهی به همان مقدار در آمدت زیاد می شود
دست بگیر تا خدا دستت را بگیرد

کاملا درسته من به سودش فکرنمیکنم همین که یک نفر داره با علاقه کار انجام میده و کارش رو دوست داره و میتونه تجربه خوبی به دست بیاره همین رضایتمندی اون برای من اهمیت ویژه ای داره .

آنا شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 23:26 http://aamiin.blogsky.com

یک وقت هایی آدم از تعطیلی هم خسته می شود.

بله کاملا درسته بخصوص که آدم برنامه ای هم نداشته باشه به قول یکی ازدوستان من بلد نیستم از تعطیلاتم استفاده درست بکنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد