من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

این تعطیلات دوست داشتنی

وای چه عالی هست این تعطیلات  چند روز اول رو در سفرپبودم  و حالا توی خونه نشستم و بدون نگرانی  آروم  آروم  دارم  کارهای عقب افتاده خونه رو انجام میدم خریدهای  خونه رو میکنم ،  وبلاگ میخونم ، تلویزیون تماشا میکنم و از زندگی لذت میبرم ....

این هم یک  جلوه دیگه از  زندگیه بدون نیاز به بدو بدو و نگرانی و اضطراب کارها....

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیلا جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 15:43 http://nanehadi.blogsky.com

همینطوره.بدون استرس و دغدغه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد