من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

روز اول سفر

جمعه صبح پرواز داشتیم با توجه به مشکلی که قبلا پیش اومده بود نگران بودم که بازبه مشکل جدید برنخوریم و خوشبختانه رد شدیم و سوار هواپیما شدیم  و باتوجه به کم خوابی که داشتم  تمام مسیر رو خوابیدم  و وقتی  رسیدیم و کارهای کنترل ویزامون رو انجام دادیم و موقع خروج برادرم منتظرمون بود ....

از فرودگاه خارج شدیم چه هوای خوبی و چه طبیعت زیبایی همه چیز نشان از هارمونی  عالی داشت اتوبانهای بزرگ و تمیز که هیچ خبری از ترافیک  توش نبود همه جا سبز و شاداب .....

رسیدیم خونه صبحونه خوردیم و تا بعد از ظهر استراحت کردیم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
رهگذر یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 15:02

خوب بالاخره طلسم شکست
سفر خوش بگذرد
عکس یادت نره
ما هر وقت مسافرت می رفتیم از دنیای اخبار جدا می شدیم و در آرامش و بی استرس فقط تفریح می کردیم

وای من که بدون خبر نمیتونم خوشبختانه با سدعت خوب اینترنت اینجا از سایت بی بی سی از اخبار مطلع میشم و حالا اگران اخبار مرتبط با عربستان هستم

مریم بانو یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 10:33

سلام صفا جان. من یک مدت نبودم. آمدم دیدم سفری. سفر به خیر.
امیدوارم خوش بگذره. چه زمان خوبی را هم انتخاب کردی. ما را بی خبر نگذار.

سلام عزیرم چشم حتما در جریان میزارمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد