من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

دوراهی ماندن و رفتن

دلم میخواد استعفا بدم موندم تو دوراهی ......

استعفا بدم و از بیمه بیکاری  استفاده کنم و بچسبم به کارهای دفتر فکر میکنم تو دفتر متناسب باتلاشم درآمد خواهم داشت ......

نمیدونم چه کنم ؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 19:26 http://hezartoyekhyal.blogfa.com/

سلام صفای نازنینم ....به نظر من ببین اگر وقتت تو دفتر پر میشه و در امدت هم متناسب است حتما اینکارو بکن ...من که فعلا دفترم فقط باد میره توش...وضعیت کار و فعلا سلامتیم در حدی نیست که صرف داشته باشه. برم بنشینم توش. فعلا هنینطوری هست. موفق خواهی بود با مشتکاری که ازت سراغ دارم...

بحث درامد خیلی مهمه اگر شرکت بتونه مطالباتم رو بده حتما این کار رو میکنم

اوزاخلاردان چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 15:02

صفا جان، کمی ریسک داره ولی به نظرم خیلی فکر خوبیه. ما هم که از ریسکها قوخماریخ. اولدی واردی دوندی یوخدی... برو جلو صفا جان. منتظر خیرهای خوبت هستم(:

ممنون عزیزم برام دعا کن که تصمیم درست بگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد