من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

سفر عید

قبل از کرونا هر سال عید رو با گروه دوستان می‌رفتیم سفر و دو سه سال گذشته به دلیل کرونا این سفرهای دسته جمعی تعطیل شده بود البته گاهی سفرهای یک روزه با تور داشتم و امسال هم با یک تور اومدم سفر بوشهر البته دیگه بچه ها باهام نیستن با توجه به بزرگ شدن بچه ها دیگه اونها هم همراه نیستن نمی‌دونم این عدم همراهی بچه ها برای همه هست و آیا باید تلاش کرد برای همراهی بچه ها یا نه ؟ البته خودم اصراری برای این همراهی ندارم و معتقدم بچه ها هم  باید به دنبال علایق خودشون باشند .

 روز اول بازدید از شهر تاریخی بیشابور و تنگه چوگان داشتیم و  بعد دو روز بوشهر بودیم  از مراکز تاریخی بوشهر مثل خانه رئس علی دلواری بازدید کردیم یک کارگاه لنج سازی رو از نزدیک دیدیم و بازدید از موزه پزشکی داشتیم و به ساحل بوشهر و بازار بوشهر رفتیم و موقع برگشت از قلعه تاریخی ایزدخواست بازدید کردیم . در مجموع سفرخوبی بود با همسفرانی خوبتر . کلا من سفرهای دسته جمعی رو خیلی دوست دارم  آشنایی با افراد جدید برای من خیلی جذاب هست .

یک توضیح هم در مورد تاخیر در انتشار این مطلب بدم . که به دلیل مشغله کاری زیاد اصلا فراموش کرده بودم که این مطلب رو نوشتم و فراموش کرده بودم تکمیل و ارسالش کنم ، امروز متوجه شدم که به جز این مطلب ، دو مطلب دیگه هم به صورت تایید نشده در وبلاگم مونده بود که انشالله امروز ویرایش و ارسالشون  میکنم .




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد