من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

یاد روزهای گذشته

برای کاری باید میرفتم سعادت آباد . با تاکسی رفتم میدون ونک و از اونجا با یک تاکسی دیگه به سعادت آباد، تو مسیر خاطرات روزهای گذشته تجدید شده بود و بی اختیار چشمانم خیس شد . یاد روزهای بعد از جدایی  که با دنیایی از اضطراب و  امید از اصفهان به تهران برگشته بودم و باید تنهایی زندگی خودم و بچه ها رو اداره میکردم و مصمم بودم که این کشتی نجات رو از دریای طوفان زده به سلامتی به ساحل مقصود برسونم  میدون ونک و اتوبان حکیم مسیر هر روزه من برای رفت و برگشت به محل کارم بود و  حال که به گذشته فکر میکنم خوشحالم و خدا رو شکر میکنم که کمکم کرد و تونستم رو پای خودم بایستم و زندگی خودم و بچه هام رو به ثبات قابل قبولی برسونم .

نظرات 9 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 12 مهر 1401 ساعت 08:40 http://setarehshadi.blogsky.com/

چه رضایت شیرینی، گوارای وجودت باد زن قوی

ممنون شادی جان .
البته این روزها ...
امیدوارم این روزهای پر استرس هم زودتر بگذره ...

محمود جمعه 8 مهر 1401 ساعت 14:34

روزگار به کام

ممنون برادر .براتون بهترینها رو آرزو میکنم .

نسرین دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 15:48 https://yakroozeno.blogsky.com/

بهت تبریک میگم و بهت افتخار می کنم. تو انسان قوی هستی صفا جان

ممنون نسرین جان

مریم چهارشنبه 30 شهریور 1401 ساعت 14:35

از خون جوانان وطن لاله دمیده منطق ما در برابر خون به ناحق ریخته شده مهسا ژینا امینی همان منطق آقا امیرالمومنین علیه السّلام است در خطبه ۲۷ نهج البلاغه:

کاملا درسته باهاتون موافقم

رهآ پنج‌شنبه 17 شهریور 1401 ساعت 20:39 http://Ra-ha.blog.ir

چی قشنگ تر از اینکه آدم گذشته رو مرور کنه و از الان خودش راضی باشه؟ :)

بله رضایتمندی از شرایط فعلی تلخی‌ سختی های گذشته رو از بین می بره و امید آدم رو برای رسیدن به اهداف بیشتر می‌کنه .

یاسی چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 05:26

سلام صفا جان
بعضی وقتها مرور خاطرات گذشته خیلی دردناک ولی افتخار امیز هست...احسنت..با وجود تمام سختیهای اون دوران تونستی با موفقیت ازشون عبور کنی و به جایگاهی که الان هستی برسی...

بله یاسی جان مرور خاطرات تلخ گذشته باعث میشه آدم شکر گذار شرایط با ثبات فعلی بشه . باور کنیم که خواستن توانستن هست . اسیر مشکلات نشیم و برای رهایی از مشکلات تلاش کنیم .

رهگذر سه‌شنبه 15 شهریور 1401 ساعت 10:07

سلام
درود بر زنان سخت کوش
سختی آدم‌ها می کشند ولی همت آدم‌ها از سختی ها بزرگتر است
ان شاءالله که بچه ها قدر دان زحمت شما باشند

ممنون از شما . بله همت آدمها هر سختی رو به آسایش تبدیل می‌کنه .

اعظم46 دوشنبه 14 شهریور 1401 ساعت 18:54

سلام خدا رو شکر که بهترین تصمیم رو گرفتی وخودت وبچه هات رو نجات دادی ان شاءالله در ایام کهولت بچه ها جبران کنند

خیلی ممنون عزیزم . انشااله همه جوونا عاقبت بخیر بشن.

ربولی حسن کور یکشنبه 13 شهریور 1401 ساعت 19:46 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
به قدرت و همت شما آفرین میگم.
امیدوارم بچه ها هم قدر زحماتتونو بدونن

ممنونم . آرزوی من مثل هر پدر و مادری استقلال و موفقیت بچه ها هست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد