من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

مقام آوردن بچه های تحت پوشش جمعیت

یک مسابقه ورزشی در کرمانشاه در جریان هست و دو تا از بچه های تحت پوشش جمعیت در اون شرکت کردن یکی از بچه ها خبر مقام آوردنش رو در گروه واتس آپ گذاشته مکالمه تلفنیش با کسی که همراه بچه ها رفته اونجا هست خوشحالیشون غیر قابل وصفه و من باشنیدن این مکالمه و خبر خوش اون  لبریز شوق میشم . با خودم میگم واقعا انگیزه انحلال چی هست ؟؟ اینهمه فساد اقتصادی تو جامعه بدون هیچ کنترل و رسیدگی ریشه دوانده اونوقت برای یک جمعیت خیریه کاملا قانونی حکم انحلال دادن واقعا جای تأسف داره....

انحصار طلبی تو همه زوایای فعالیتهای اجتماعی ریشه دوانده ....

نظرات 1 + ارسال نظر
مهربانو شنبه 5 شهریور 1401 ساعت 15:46 http://baranbahari52.blogsky.com/

صفای عزیزم ممنونم که با این خبر خوب دل ما رو هم شاد کردی. عزیزم انحلال این جمعیت یاری رسان و پاک دست یه دلیل بیشتر نداره ... خودتم میدونی دیگه جایی که همه دزدن نمیشه کار درست انجام داد !!!

دقیقا همین هست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد