من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

یک حس خوب

دو سه هفته ای هست  که دو روز درهفته میرم خانه علم  جمعیت امام علی برای آموزش و چه حس خوبی دارم  .

دانش آموزایی که تو این کلاس شرکت میکنن خیلی مشتاق یادگیری هستن و این اشتیاق هدفمند هم هست به این فکر میکنن که میتونن زودتر وارد بازار کار بشن و من فکرمیکنم که اگر میشد مراکزی پیدا کرد که بعد از آموزش دیدن اینها رو استخدام کنن خیلی خوب میشد.

تو خانه علم بچه هایی که به دلایل مختلف مانند اتباع بیگانه بودن یا مشکلات اقتصادی یا نداشتن سرپرستان خوب  آز آموزش جا موندن در این مراکز آموزش میبینن و افرادی که داوطلبانه و به صورت دائم خودشون رو وقف آموزش این بچه ها کردن برام بسیار قابل احترام هستن کسانی که میتونستن مثل خیلی از مردم فقط به فکر خودشون باشن اما خودشون رو وقف این بچه ها کردن و این یعنی عشق به بچه ها و احساس مسولیت در مورد زندگی انسانها ...

نظرات 3 + ارسال نظر
رهگذر چهارشنبه 13 بهمن 1400 ساعت 10:10

سلام
دیروز در صف نون.ایی یکی با موتور آمد و دوتا نون پر کنجد گرفت برای یک خانم ... شاطر گفت خانم 0000 گفته اگه نان خشک و پخته نباشه پس می فرستم
موتور سوار گفت آقا ول کن اینجا ایرانه مگه مردم ایران را نمی شناسی
گفتم مردم ما هم بسیار خوبند
واقعا من به این نتیجه رسیده ام که واقعا ملت خوبی داریم ولی این توی ذهن ما جا انداخته اند که نه
این کار شما بسیار پسندیده است
داشتم گذری رد می شدم دیدم یک خانم چرخ جلو سمت راننده را در جوی آب انداخته کنار ایستادم
دو سه مرد دیگری هم آمدند اول خواستیم خودرو را بلند کنیم ولی نشد
پیشنهاد دادم که اتاق را به سمت دیگر هول دهمیم تا سنگینی طرف دیگر کشیده شود
من و یک نفر دیگه هول دادیم و آن دیگری پشت فرمان نشیست و خیلی راحت خودرو بیرون آمد
یعنی همه ی ما احساس وظیفه کردیم که باید کمک کنیم
از این کمک ها چه مالی و چه غیر مالی بسیار هست
همین نونوایی یک پسر افغانی بهش مراجعه کرد گفت نونه نصفه هم می دهید
خواستم یک نون میهمانش کنم شاطر یک نون کامل بهش داد و وجه هم دریافت نکرد
خدا این مردم را و این کشور را نگه دارد که بسیار مهربانند

بله واقعا باید به خوبیها توجه کرد . هر عملی بیشتر نمود پیدا کند الگو میشود پس بهتر هست که به خوبیها و عملکردهای مثبت بیشتر توجه شود و با عملکردهای منفی هم با دید انتقاد سازنده و نه تخریبی اگر برخورد شود رفتارهای مثبت بیشتر میشود .

اعظم46 سه‌شنبه 12 بهمن 1400 ساعت 10:32

آفرین صفا جون کمک که به دیگران می کنید جایی دیگر خداوند جبران می کند سلامت وتندرست باشید

ممنون سلامت باشید.

مهربانو یکشنبه 10 بهمن 1400 ساعت 13:27 http://baranbahari52.blogsky.com/

صفای عزیزم دستتو میبوسم . خیلی به دوست بودن با تو افتخار میکنم ...

قربونت عزیزم . من هم به دوستی با تو افتخار میکنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد