من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

ایستادم جلو رستوران منتظرم بقیه همسفرها هم بیان و سوار اتوبوس بشیم چند تا جوون دختر و پسر اونطرفتر ایستادن و همه سیگار به دست در حال پک زدن به سیگار و من دلم گرفته از این منظره که آینده این کشور به این جوونها بستگی داره جوونهایی که نسبت به سلامتی خودشون بی تفاوت هستن.... 

با این شرایط چه آینده ای در انتظار این کشور هست؟ 

نظرات 8 + ارسال نظر
سهیلا شنبه 13 آذر 1400 ساعت 16:37 http://Nanehadi.blogsky.com

کاش فقط سیگار بکشن،این نسل شورشی.

واقعا ناامید کننده هست .

مهربانو یکشنبه 7 آذر 1400 ساعت 12:04 http://baranbahari52.blogsky.com/

رهگذر عزیز سلام
من خیلی جاها دیدم تعداد دخترایی که سیگار دستشونه از پسرها بیشتره

بله کاملا درسته .

مهربانو یکشنبه 7 آذر 1400 ساعت 12:03 http://baranbahari52.blogsky.com/

پریشب رفته بودیم تماشاخانه سپند(یکی از سالن های تئاتر تهران واقع در خیابان کریم خان) حیاط رو مسقف کردن و ما قبل از اینکه نمایشمون شروع بشه اونجا گپ میزنیم . تازه سقف درست و درمونی هم نداره یعنی میشه گفت نیمه مسقفه. از بوی سیگار جوان های هنر دوست تکلیف خودمون رو نمیدونستیم ، چون می رفتیم وسط خیابون سردمون میشد ، میومدیم تو حیاط خف میشدیم . دلم خیلی میسوزه که تو اینهمه آلودگی و بیماری بازم به خودشون و سلامت نیم بندشون توجه ندارند و اینطوری جونشون رو دود میکنن.
از نمایش که برگشتیم در قسمت نظر سنجی همینو نوشتم.. البته که میدونم هیچ فایده ای نداره این گفتن ها ولی واقعا ادم از بی فرهنگیشون اذیت میشه

واقعا دردناکه جوونها سرمایه آینده کشور هستن و دیدن این صحنه ها بسیار نا امید کننده هست .

خودیافته شنبه 6 آذر 1400 ساعت 22:15

سلام باجی‌جان
من یکی که گلوم خشکید تا به خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌ها بفهمونم که الان سن مشروب‌خوری نیست و باید از نیروی جوانی کار بکشند. اما زهی خیال باطل. دخترها دنبال پسر پولدار و پسرها دنبال دختر زیبا.

سلام باجی جان
بله کاملا درست میگین . جوونها اصلا کار و آینده خودشون رو جدی نمی گیرن و انگار گذر زمان رو احساس نمیکنن و فکرمی‌کنن حالا حالا ها فرصت برای کار هست .

محمود شنبه 6 آذر 1400 ساعت 10:10 https://virgool.io/@mnoaein

احتمالا آینده سیگار گرون بشه
:)
یادم به قسمتی از هزار دستان افتاد که نشون میداد همه مردم وقت را به بیهودگی و گذران در قمارخانه و مصرف دخانیات و گدایی و ... طی می کردند

آینده این کشور با این دم غنیمتی ها و بی مسولیتی ها چه خواهد شد ؟؟؟

رهگذر شنبه 6 آذر 1400 ساعت 09:34

سلام
دقیقا معضل جوانهای امروزی
بیکاری و الکی خوش بودن
بیچاره دخترهایی که دل به این جوان ها داده اند

بیچاره مملکتی که این جوونها باید آینده ساز اون باشن ..

یاسی شنبه 6 آذر 1400 ساعت 04:40

سلام صفا جان
حیف ازین جوونهای بااستعداد و باهوش ایرانی...حیف کهقدر خودشون رو نمیدونن...

واقعا حیف ... حیف از عمری که به باد می‌ره ...

ربولی حسن کور جمعه 5 آذر 1400 ساعت 18:11 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
متاسفانه الان (البته الان که نه چون دیگه هوا سرد شده) وقتی میریم توی پارک های ولایت به زحمت میشه جایی برای نشستن پیدا کرد چون همه جا بوی گند تنباکوهای معسل میاد

واقعا متاسفانه کاری هم از دستمون برنمی یاد جز آرزوی آگاهی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد