من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

تجربه اسنپ

برای آخر هفته تصمیم گرفتم با تور برم سفر . ساعت چهار صبح بیدار شدم سریع آماده شدم و اسنپ گرفتم . خوشبختانه اسنپ خیلی سریع پیدا شد . سوار شدم و به محض حرکت راننده ازم خواست  که اسنپ رو لغو کنم پرسیدم برای چی ؟ گفت چون کمیسیون پرداخت نکنه و من عذرخواهی کردم و گفتم این کار رو نمیکنم . 

به نظر من این کار دزدی هست . راننده ای که درآمدش از اسنپ هست و پذیرفته که  کمیسیون بده چرا باید سعی کنه اون رو دور بزنه ؟

موقع پیاده شدن کرایه رو کمی بیشتر دادم و گفتم این هم کمیسیونی که ازتون کم میشه .

بعد با خودم فکر میکردم که آیا این کار خطرناک نیست ؟ اگر راننده یک آدم خلافکار باشه مثلا آدم ربا باشه با لغو درخواست مسافر به راحتی برنامه خودش رو اجرا می‌کنه . 

 گاه فکر میکنم با بالا رفتن سن خیلی منفی نگر شدم .

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیلا شنبه 13 آذر 1400 ساعت 16:37 http://Nanehadi.blogsky.com

فکرت درست بود صفا جان،از منم یه بار خواستن،انجام ندادم.

واقعا خطرناک هست .

رهگذر شنبه 6 آذر 1400 ساعت 09:32

سلام
دقیق همان فکری که من کردم شما هم کردید
شاید خلاف کار باشد
شما هم البته جبران کردید با اضافه پرداخت
متاسفانه این عادت در جامعه هست
یک بار که عینک طبی گرفتم رسید قیمت را بالا تر زد
گفتم چرا ؟
گفت به خاطر فرانشیزی که از شما کم می شود
گفتم لطفا قیمت واقعی را رسید کنید من و بیمه یک قراداد با هم داریم که دوست دارم متعهد به قرارداد باشم
در دندانپزشگی هم همین اضافه نویسی باب بود

بله متاسفانه این رسم کلاه سر همدیگه گذاشتن در جامعه ما یک جور زرنگی تلقی میشه . گاه فکر میکنم همه مردم یک جورایی دستمون تو جیب همدیگه هست .و اینطور هست که برکت و اعتماد از جامعه رخت بسته ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد