من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

این روزها ...

این روزها همه نا امید هستن همه مطالبی که تو دنیای نت میخونم تلخ هستن و لبریز از غم و ناامیدی .  امید کاملا از این کشور رخت بسته . دور و برم کسانی که زمانی  مخالف مهاجرت بودن حالا نا امید از رشد و بهبود اوضاع  ، به فکر مهاجرت افتادن و من با خودم میگم چقدر دلم برای افغانها می‌سوخت همیشه به اصلاحات و تغییر در کشورمان امیدوار بودم اما حالا خود ما هم  داریم به سرنوشت اونها دچار میشیم خاور میانه غرق خون هست  تحجر دست از سرمون برنمیداره ....

چه کسی به فریاد این مردم خواهد رسید ....

 چشم انتظار رنسانس دیگر در خاورمیانه ....

نظرات 6 + ارسال نظر
اعظم 46 جمعه 22 مرداد 1400 ساعت 16:30

سلام صفا جان خوبی
ناامید نباشیم در طول زندگی ودر هر شرایطی همیشه یه چالشی در زندگی رخ می ده حالا می خواد ایران باشیم یا جای دیگر
مهم اینه صبور باشیم

بله کاملا درست می فرمایید . زندگی همیشه فراز و نشیب داره .باید سعی کنیم آرامشمون رو حفظ کنیم تا کمتر صدمه ببینیم و بهترین و صحیح ترین تصمیم رو بگیریم .

رهگذر چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 23:52

سلام
نا امید نیستم
تازه کشور یک. دست. شد

بله یک دست شد ببینیم چه گلی به سر مردم میزنن.

مهربانو یکشنبه 10 مرداد 1400 ساعت 15:36 http://baranbahari52.blogsky.com/

صفا جون من کاملاً ناامیدم عمیقاً دلم برای خودمون می سوزه چون معتقدم در حالیکه معجزه هم رخ بده و از همین الان استارت یه مدینه ی فاضله بخوره ، حداقل 50 سال طول میکشه که نتیجه بده و ما اون موقع به تاریخ پیوستیم
حییف فقط یه بار شانس زندگی داشتیم که به فنا رفت

وااااقعا حیف . خیلی وقتها افسوس میخورم که چه می‌خواستیم و چه شد ....

محمود شنبه 9 مرداد 1400 ساعت 07:55 https://virgool.io/@mnoaein

بعید میدونم اتفاقی بیفته که مردم منتفع بشن اما احتمال داره اتفاقاتی بیفته مسولین متضرر بشن

بله من هم چشم انداز روشنی ندارم ...

خواننده جمعه 8 مرداد 1400 ساعت 01:02

خیلی موافقم چند روز پیش به همین فکر کردم چه قدر هممون غم داریم...

امیدوارم گشایشی صورت بگیرد .

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 7 مرداد 1400 ساعت 21:09 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
هیچ رنسانسی رخ نمیده
حداقل در آینده نزدیک

بله رنسانس قطعا موضوع ساده ای نیست و بسیار زمانبر است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد