من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

دوست دارم بیشتر بنویسم

امروز نگاهی به یادداشت هام انداختم اوووه آخرین مطلبم برای 20 خرداد بود .

چقدر احساس تنبلی بهم دست داد در حالیکه هر روز در مسیر رفت و آمدها و انجام کارها کلی مطلب به نظرم میاد که دوست دارم تو وبلاگ برای دوستان  بنویسم اما وقتی کار نوشتن رو برای ساعتی دیگه و روزی دیگه موکول میکنم  دیگه فراموش میکنم .

ای کاش میشدآدم  همینطور که فکر میکنه ، ذهنش از مطالب یادداشت برداری میکرد و بعد آدم سر فرصت اون رو ویرایش و ارسال میکرد .


نظرات 5 + ارسال نظر
مریم جمعه 11 تیر 1400 ساعت 10:17

دوست جان ..دیگه وب قدیمی شده از نظر خیلی ها....اما منم اینجا رو دوست دارم....بنویس

بله من هم اینجا رو دوست دارم . البته وبلاگهای پر مخاطب هم کم نیست ها .

اعظم 46 دوشنبه 7 تیر 1400 ساعت 23:20

سلام صفا جان خوبی
پست قبل برات کامنت گذاشتم انگار نرسیده

سلام عزیزم شما خوبین ؟ بله تو پست قبل کامنتی ازتون نداشتم .

محمود دوشنبه 7 تیر 1400 ساعت 07:25 https://virgool.io/@mnoaein

یواش یواش داره همینجور هم میشه . با گوشی حرف میزنی خودش تایپش می کنه . فکر کنم اپش هست . خب البته اون حس را نمیده

بله پیشرفت تکنولوژی بسیار سریع هست . من نوشتن را با هیچ چیز عوض نمیکنم . مثلا اصلا دوست ندارم از طریق پیام صوتی تو واتس اپ ارتباط بگیرم .

رهگذر یکشنبه 6 تیر 1400 ساعت 17:13

با درود
آدم بخواد اون مشاهدات هر روزه را روی کاغذ‌ بیاورد
کمی سخته
من که جمله یابیم ضعیف‌ است
مطالب را در مغزم پایین و بالا می کنم
ولی موقع نوشتن جمله ها فرار می کنند
علت اش هم این است که من اداری نبوده ام و شغلم فنی بوده آدم فنی هم با خودکار و مداد سرکارش فقط برای حساب روزمره است

بله نوشتن برای کسانی که شغلشون فنی بوده واقعا سخت هست.

ربولی حسن کور یکشنبه 6 تیر 1400 ساعت 14:01 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
خب حالا هم که ننوشتین!

گفتم که تنبلم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد