من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

پایان نگرانی این روزهای من

تو پست قبلی نوشتم که رفتم دکتر برای چک آپ و دکتر برام تست ورزش و آزمایش کامل نوشت . جواب تست ورزش که خوشبختانه مشکلی نداشت و آزمایش خون رو هم دیروز بردم نشون دکتر دادم اون هم خوب بود . در ادامه پیگیری ها ی پزشکی با توجه به دردهای گاه به گاه زانو ، دکتر طب ورزشی رفتم  ، چک کرد و گفت خوشبختانه مینیسک و رباطهای زانو  مشکلی ندارن و فقط باید عضلات پا تقویت بشن و  چند حرکت ورزشی گفت که باید هر روز انجام بدم و من با روحیه ای عالی از مطب بیرون اومدم و احساس میکردم انرژی مضاعف پیدا کردم  . 

واقعا سلامتی نعمت بزرگی هست که به دلیل عادت کردن به اون  از اهمیت داشتنش  غافل میشیم .

نظرات 7 + ارسال نظر
یاسی چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 08:34

سلام
امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشی صفا جان..

سلامت باشی عزیزم .

محمود دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 09:05

من هم دندونام خرابه هم مدتیه سر درد دارم . همچربی بالاست .....
ولی خدا راشکر میگذرونیم

خوبه نسبت به نشانه ها کم توجه نباشیم و به دنبال حل مشکلات باشیم .

اعظم 46 دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 00:50

خدا رو شکرکه بهتری

ممنون .

مهربانو شنبه 15 خرداد 1400 ساعت 09:15 http://baranbahari52.blogsky.com/

خیلی خوشحال شدم صفا جون . هیچ نعمتی بالاتر از تن درستی نیست .. اینو ما که به میانسالی رسیدیم با همه ی وجودمون درک میکنیم

سلامت باشی مهربانو جان . بله واقعا هیچ نعمتی بالاتر از تندرستی نیست .

رهگذر جمعه 14 خرداد 1400 ساعت 17:14

سلام
ای جوانی کجائی
یک‌شب تا صبح تمام وسایل خونه را خودم تنهایی تا طبقه ی چهارم بالا بودم
تعداد پله هایی که بالا و پایین شدم نزدیک‌یازده هزار شد
یکی از اقوام در آخرین طبقه بیمارستان لقمان بستری بود
تمام‌طبقات‌را‌ از طریق پله به حالت دویدن بالا رفتم‌
حال موقع پایین آمدن از پله باید روی هر کدام نفس تازه کنم

سلاااام .
بله ای جوانی کجایی.
انشااله که همیشه سلامت و پرتوان باشید.
به هر حال واقعیتها را باید پذیرفت . البته باید مراقب سلامتی خودمون هم باشیم و از جسم خودمون انتظار واقع بینانه داشته باشیم .

سهیلا جمعه 14 خرداد 1400 ساعت 16:36 http://Nanehadi.blogsky.com

خدا رو شکر.همیشه سالم باشی.

سلامت باشید . با آرزوی سلامتی همیشگی برای شما .

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 15:20 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خب خداروشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد