من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

سستی و رخوت این روزها

امروز به صورت عجیبی دچار رخوت و سستی هستم اصلا گویا دنیا دچار این رخوت و سستی شده.

 کرونا داره چکار میکنه؟ 

بی تحرکی ، نبود هیچ تنوعی در زندگیهامون و یاس و ناامیدی حاکم ، همه و همه دلایل این رخوت هست باید فکری کرد باید برنامه ای بزاریم که تنوع و تحرکی در زندگیهامون ایجاد بشه . 

سفر که نمیشه رفت ، رفت و آمد و میهمانیها که به طور کامل تعطیل شده . دائم سرم تو گوشی هست و دنبال اخبار و خبرها هم جز خبر یاس و ناامیدی چیزی نداره همین گوشی و دنیای اینترنت مانع  از انجام کارهای روزمره خونه و زندگی هم شده و خود همین هم میشه بارفکری بر روی بقیه مشغله های ذهنی ....

برای رهای از این رخوت  کلاس کوهنوردی ثبت نام کرده بودم که اون هم فعلا متوقف شده .

کاش باغی ، زمین کشاورزی چیزی داشتم و با اون خودم رو مشغول میکردم ...



نظرات 7 + ارسال نظر
اعظم46 چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 ساعت 17:14

سلام صفا جان خوبی
شما که با کار سنگینی که دارید بازم حوصله تون سر می ره ؟
البته نرفتن به مسافرت واقعا آدم رو کسل می کنه کاش راه درمان قطعی کرونا پیدا بشه

واااای این شرایط گاه من رو از کار هم خسته و دلزده می‌کنه .
امیدوارم زودتر شرایط عادی بشه .

خودیافته دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 ساعت 19:21

عزیزم ایکاش بارو بندول جمع کنین یه مدت برین آذربایجان. هوای خوب خیلی به روحیه کمک میکنه.

بله باید این کار رو بکنم ولی موضوع اینه که آدم مثل کبوتر دو برجه میشه نه اینجا آروم و قرار داره نه اونجا .

رهگذر دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 ساعت 09:50

سلام
با درود
این روزه هم مزید بر علت. است
قبلا کلاس قرآنی بود و تفسیری
آنهم قطع شد
میگم ولی عصر ها دو ساعت راه رفتن کلی حال می دهد

طاعات و عباداتتون قبول . بله پیاده روی در خنکای صبح یا عصر واقعا لذت بخش است و باعث نشاط میشود.

قندک میرزا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1400 ساعت 15:59 http://Rahimtaefe.blogfa.com

سلام و هزازان درود
تقبل الله طاعات و عباداتتون
حضرت علی ع متن زیبایی دارند:
دنیا دو روز دارد؛ یک روز به دلخواه تو است ویک روز علیه تو!
الان ما دقیقا توی دومی هستیم بانو

بله دقیقا همینطور هست الان ما در بخش دوم روزهای دنیاهستیم . خدا صبر بده بهمون .
طاعات شما هم قبول .

سهیلا چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 12:57 http://Nanehadi.blogsky.com

صفا جان بچسب با پیاده روی منظم.

بله پیاده روی رو مرتب انجام میدم .

محمود چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:33

اره ولی لامصب نمیشه هم جدی نگیری من یکی از بهترین دوستام تا دم مرگ رفت . قسمت ناراحت کنندش این که در دنیا دیگه داره تموم میشه تو ایران به علت نبود واکسن تازه داره شروع میشه

بله مجبوریم احتیاط کنیم . تو کشور ما هیچ مشکلی به سادگی قابل حل نیست همه چیز به پیچیده ترین شکل ممکن تبدیل میشه و به قول قدیمیها میشه گره کور که به این سادگیها قابل باز شدن نیست .

مهربانو دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 16:09 http://baranbahari52.blogsky.com/

همه ش درسته ، ما هم وضعیت بهتری نداریم البته الان زنگ زدم به مهرردخت گفتم میام خونه بعد با هم بریم پارک راه بریم حسابی خسته بشیم بیایم بخوابیم . متاسفانه مهردخت همه ش تو خونه ست خسته نمیشه شبا تا صبح بیداره و عصرا خوابش می گیره یعنی هییییچی دیگه این برنامه ی جوون 22 ساله ی مملکته باز خدا رو شکر کلی کار و درس و پروژه داره این لالوهااا

بله شرایط برای همه همینطور سخت هست . امیدوارم زودتر شرایط عادی بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد