من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

سال 1400

سالها در پی هم درگذرند . سال 1399 هم به پایان رسید با همه تلخ و شرینش و با همه ترس و اضطرابش از ویروسی کوچک به نام کرونا . و حالا ساده ترین چیزهای زندگی اجتماعی از ترس این ویروس به حسرت و آرزو تبدیل شده .

ما مشکلات بزرگتر رو پشت سر گذاشتیم و این هم حتما خواهد گذشت اما کاش یادمان باشد که قدر همدیگر را و دور هم بودنها را بیشتر بدانیم .

امیدوارم سال 1400 سال پایان سختیها و گشایش در همه مشکلات باشد .

برای همه مردم سالی پر خیر و برکت آرزو میکنم .


نظرات 8 + ارسال نظر
یاسی شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 06:24

سلام صفا جان
کامنت من کو ؟؟؟!!

سلااام کدوم کامنت ؟ آخرین کامنتی که من از شما داشتم مربوط به 29 اسفند بود.

قندک میرزا پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 01:00 http://Rahimtaefe.blogfa.com

سلام و هزاران درود
به به چه دعاهای قشنگی عاقبتتون بخیر سالی سرشار از سلامتی موفقیت وعاقبت بخیری براتون از خداوند متعال آرزو مندم. برقرار باشید ومانا

سلامت باشید . من هم برای شما بهترینها را آرزو میکنم .

مریم چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 16:13

سلام صفا جان سال نو شما دوست عزیز مبارک باشد به امید سالی پر خیر و برکت و عاری از جنگ برای کل کره ی خاکی

محمود چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 12:19

صفا خانم یک آیدانامی بود وبلاگ مینوشت و زرتشتی بود
اگه میشناسیش نمیدونی دیگه مینویسه یا نه
قلمش خوب بود

سلام آقا محمود من با وبلاگ ایشون آشنایی نداشتم .
متاسفانه خیلی از وبلاگ نویسها وبلگشون رو بی خبر ترک کردن غافل از اینکه خیلیها چشم انتظار اونها هستند و به امید خوندن مطلبی ار اونها مرتب به وبلاگشون سر میزنن. من هم خیلی وقتها دلم برای دوستان وبلاگی که دیگه ازشون خبری نیست تنگ میشه .

محمود چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 12:10

من هم آرزوی تموم خوبیها را براتون دارم .
و برای مردم ایران یکه لقمه نون و پنیر در آرامش دور از ترس و استرس و اندیشه و نگرانی از فردا

به امید آرامش برای همه مردم

مهربانو یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 17:19 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام عزیز دلم سال نوت مبارک باشه . امیدوارم همراه پسرای نازنینت پر از تن درستی و برکت باشید

سلامت باشی عزیزم من هم برای شما و خانواده عزیزت بهترینها رو آرزو میکنم .

رهگذر شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 12:08

با درود
بله عمر مثل برق و باد می گذرد
بچه ها بزرگ می شوند و ما بزرگتر
یاد خاطره ای افتادم
مدرسه نمی رفتم
کت و شلوار و پیراهن و کفش عید خریداری شد
پیراهن ها یقه آرو و سفید مثل پیراهن پیرمردهای امروز بود
من هم بدور بازچشم مادر یک سکه ی پنج ریالی از قلکش که رویش آرم بانک ملی رسم شده بود
بزحمت در آوردم
لباس و کفش را پوشیدم و یک کراوات از کروات های پدر بر داشتم و از اولین مغازه یک عینک پلاستیکی خریدم !
حتما با آن قیافه مضحک هم احساس خوش تیپی می کردم
و به گردش در خیابان پرداختم !
سال نو را خدمت شما تبریک می گویم
شاد باشید

چه خاطره قشنگی یاد کودکیها بخیر . امیدوارم همیشه دلتون خوش و تنتون سالم باشه.

اعظم 46 جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 11:44

امیدوارم سال خوب وپربرکت برا همه باشه
من این سال نو رو به فال نیک می گیرم هم نوروز به شنبه افتاده هم سال گاوه یه حیوون پرسود وفایده هم کرونا تا حدودی قابل کنترل شده با واکسن ورعایت...
سال خوبی برا شما وپسرای گلت باشه سال افزایش جمعیت با آوردن عروس ونوه باشه براتون

واای ممنون برای آرزوهای قشنگتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد