من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم


این پیام رو در وبلاگ دوستان دیدم گفتم به اشتراک بزارم .
پذیرفتن سرپرستی چنین بچه هایی باید لذت بخش باشه و البته حتما بسیار پرمسولیت

نمایشگاه نقاشی دختران پرورشگاهی است که چهارده نفر دختر بین ۳ تا ۹ ساله هستند و احتیاج به کمک مالی دارند.
 اگر کسی را تهران دارید لطفاً براش این پیام را بفرستید. لطفاً پوستر را در وبلاگ هاتون همین امروز به اشتراک بگذارید و دخترها رو خوشحال کنید!
زمان: یکشنبه 24 تا جمعه 29 اسفند
مکان:  تهران: چهار راه فرمانیه، مرکز خرید پارک سنتر فرمانیه
 از ساعت ده صبح تا هشت شب
نظرات 3 + ارسال نظر
رهگذر شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 12:16

با درود
اگه شماره کارتی هم ته آن می گذاشتند خوب بود

بله خوب بود اما به نظر میاد که بیشتر هدفشون بازدید نقاشیها و تشویق هنر این بچه ها هم بوده .

قندک میرزا پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 20:29 http://Rahimtaefe.blgogfa.com

سلام و هزاران درود
کم کم به روزها وساعات پایانی آخرین سال از ١٣٠٠ وهمچنین به آغاز ١٤٠٠ نزدیک می شویم .سالی که گذشت توام بود با کرونا و قرنطینه و گرانی و اختلاس وغیره
امید آن که خداوند رحمان ورحیم در سال جدید بهترین ها را برایمان رقم بزند.سالی سرشار از دلخوشی سلامتی و موفقیت
درود برشماپیشاپیش سال نو مبارک

ممنون از شما امیدوارم سال نو سال سرشار از سلامتی و دلخوشی برای همه باشد.

مهربانو پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 15:39 http://baranbahari52.blogsky.com/


منم استوری گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد