من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

آسایش بعد از سختی

هفته گذشته هم زمان برای دوتا از شرکتهایی که حسابداریشون رو انجام میدم ابلاغ رسیدگی مالیاتی اومد و من هنوز بعد از اینهمه سال موقع  رسیدگی مالیاتی دچار استرس میشم و این استرس به خاطر این هست که متاسفانه هیچ قانونی بر این رسیدگیها حاکم نیست و ممیزها  بر اساس سلیقه خودشون میزان مالیات و تعیین و اصلا مدارک و مستندات رو بطور کامل رسیدگی نمیکنن و شلوغ بودن سر اونها و نبودن یک سیستم متمرکز هم مزید بر علت شده خلاصه من هم که کاسه داغتر از آش همیشه نگرانم که نتیجه چه خواهد شد و چقدر مالیات خواهند گرفت و جالبتر این که خود مدیر عامل این شرکت ها اصلا عین خیالشون نیست .

در کنار این نگرانیها اثر منفی این استرس بر دیدگاهم به زندگی عجیبتر هست تو این دوران همه چیز رو سیاه و غیر قابل اعتماد میبینم و مشکلات اطراف بیشتر به چشمم میاد و ...

خلاصه تا دیروز درگیر این کارها بودم و امروز احساس میکنم چقدر بیکارم  و بدتر این که نمیتونم ساعات بیکاریم رو مدیریت کنم و ازش درست  استفاده کنم  ....


نظرات 4 + ارسال نظر
رهگذر شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 12:14

مدیران خیالشان راحت است
چون شما را دارند که غصه خورشان هستید
یک بار پیشنهاد دادم
مقدار دریافتی از ای تی ام به سطحدو هزار تومن کاهش یابد
همه که کارت بانکی داریم خرید ها با آن باشد و در جا مالیات به حساب دولت برود
دیگه نیازی هم به اداره ی مالیات عریض و طویل هم نیست

واقعا همیشه موقع رسیدگیها که جون ما بالا میاد غر میزنم که دولت چرا یک سیستم درست و حسابی کسر مالیات نداره و اینهمه اتلاف نیرو و نارضایتی رو موجب میشه.

یاسی یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 11:43

صفا جان کم کم داره به فکرم میرسه که دلت نوه میخواد...اون بیاد که اصلا وقت سر خاروندن هم نداری..

واااای دقیقا زدی به خال . مگه این پسرم زیر بار میره .خدا از دهنت بشنوه و این پسرم به ازدواج فکر کنه .

محمود شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 08:31

سعی کن فیلم ببینی
من اخیرا کتاب "آقای اووه " را خوندم خیلی دوسش داشتم اگه نخوندی حتما بخون
برای آرامش هم پیشنهاد میکنم مصاحبه های آقای اکهارت تول (معلم معنوی) را ببین .

ممنون از پیشنهادهای خوبی که دادی حتما انجامش میدم . فیلم اصلا نمیبینم حتما باید تو برنامه هام بزارم .

سهیلا چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 12:42 http://Nanehadi.blogsky.com

یه خورده استراحت کن.بعد هر کاری دوست داری.پیاده روی.فیلم.کتاب بافتنی...

بله پیاده روی کلی بهم انرژی مثبت میده بخصوص اگر هوا خوب باشه خوب یعنی آفتابی خنک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد