من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

روز شنبه دوست داشتنی

امروز صبح که داشتم میومدم سمت دفتر با خودم  میگفتم واااای چه روز خوبی اصلا شنبه ها روز خوبی هست  روز شروع کار و تلاش .

 خداوندا این سلامتی و کار و تلاش رو از ما نگیر .

من  اصلا نمیتونم از خونه موندن لذت ببرم . فکر میکنم تو خونه عمر و زندگی آدم به بیهودگی و بطالت میگذره . 

اگر کار نباشه باید در سفر بود . و حالا که به خاطر کرونا سفر هم تعطیله ، بیکاری و تو خونه موندن به شدت کسالت باره . کارهای خونه رفت و روب و پخت و پز اصلا برام جذاب نیست بالاجبار انجام میدم اما از انجامش لذت نمیبرم . با وجود اینکه هزارو یکی طرح تو ذهنم هست اصلا انگیزه ای برای انجام اون ندارم  .

دیروز تو خونه تو اینترنت دنبال گروههای کوهنوردی میگشتم و خوشبختانه یکی دو تا پیدا کردم که برنامه برای فصل پاییز داشتن تصمیم دارم با اونها ارتباط بگیرم و انشااله کوهنوردی رو  از سر بگیرم .

کوه و کلا طبیعت گردی انرژی مضاعف به من میده .



نظرات 3 + ارسال نظر
مهربانو چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 09:17 http://baranbahari52.blogsky.com/

صفا جانم چقدر عالی امیدوارم با گروه خوبی آشنا بشی و خیلی بهت خوش بگذره . من عاشق آشپزی و انجام کارهای هنری تو خونه هستم ولی خب میدونی که چقدر هم اهل تئاتر و فیلم ... وااای دلم برای سالن های تئاتر تنگ شده

شما که هنرمندی عزیزم . من هم عاشق سینما تاتر و کنسرت موسیقی و اینجور اجراهای زنده هستم و امیدوارم هر چه زودتر شرایط به حالت عادی برگرده .

اعظم 46 دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت 00:28

سلام خیابونای کرج بخصوص سمت عظیمیه که همش سربالایی برا ثبت نام دانشگاه پسرم رفتم نزدیک کوه همون خیابون رو بالا پایین کنی خودش یه کوهنوردیه ماشاءالله به همتت من از وقتی دور کار شدیم به ندرت از خونه بیرون میرم اینقدر تنبلم

سلام بله اتفاقا در دسترس ترین کوه کرج همون بالای عظیمیه هست . من هم تنبلی میکنم اما عذاب وجدان هم میگیرم و احساس افسردگی میکنم .
راستی در رابطه با کاراموزی پسرتون تو خصوصی یک شماره به من بدین که باهاتون تماس بگیرم.

رهگذر یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 07:33

با درود
مادر فعال
واقعا کار لذت زندگی است
درسته من بازنشسته هستم اما همین که باز هم سرگرمی ایی دارم و خودم را با بورس سرگرم کرده ام خوبه
ولی عیال راضی نیست
او فقط به داشتن یک در آمد اضافه سر برجی دلخوشی دارد
این چند روزه که بعلت آب مروارید خانه شین شده ام جای تعجب دارد که تحملم کرد و کمتر قر زد
کوه عالی است حیف که دیگه زانوی بالا رفتن ندارم

ممنون برادر عزیز. بورس هم سرگرمی هم سرمایه گذاری خوبی است فقط دل بزرگ و صبر و حوصله میخواهد و جرات ریسک.
از ترس همین درد زانو و... باید ورزش را جدیتر گرفت .
انشااله همیشه سلامت ودلخوش باشید در کنار همسر محترم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد