من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

نظر یک خواننده وبلاگ در مورد پست قبلی من و پاسخ من به ایشون

پست قبلی من در مورد فقری که بیداد میکنه و نظری که در پاسخ به نظرات دوستان داده بودم و آرزو کرده بودم مسولین با تشخیص درست از شرایط و آگاهانه مذاکره عزتمندانه را قبول کنن و ملت رو از این مصیبتها نجات بدن . یک خواننده مطلب  بدون ذکر نام و نشانی  این نظر رو داده و بعد از اون پاسخ من به ایشون هست :

ببخشید اما مگر شما انقلاب کردید؟؟؟
من وب شما رو خوندم کلا در مورد مجاهدین زیاد میخونم اما فک نکنم شما کار خاصی برای این انقلاب کرده باشین، منظورم از شما مجاهدین خلق هستند شماها اوایل انقلاب ، به بدترین وجه ممکن تفرقه افکنی می کردید.

در ضمن مذاکره ای در کار نیست ،فقط قیام عاشورایی.
منم مثل بقیه واقعا تحت فشار مالی هستم شدیدا اما مثل مردم عربستان و ... تن به ذلت نمیدم .عراق هم اگر تن به ذلت نده حداقل یه استقلالی میداشت و سربازای آمریکایی به بهانه تفتیش ناموس عراقی رو دستمالی نمی کردند.
ان شاءالله خدا به بعضی از مسوولین کشور بصیرت بده.

آقا یا خانم محترم با پیش داوری و عجولانه خوندی و اظهار نظر کردی .
به قول خودتون تفرقه افکنی مجاهدین مربوط به بعد ار انقلاب هست و به قبل از انقلاب ربطی نداره . در ضمن مگر من گفتم مجاهدین انقلاب کردن که شما به مجاهدین اشاره کردین من گفتم ما انقلاب کردیم ما یعنی همه مردم از هر طیف و عقیده ای ،همون سیل مردمی که در خیابانها حضور داشتن همون سیل مردمی که در سال 57 در کوچه و خیابانهای همه شهرهای ایران کشته شدن و شعار ازادی و استقلا ل و جمهوری اسلامی رو سر دادن .
گفتین مذاکره ای در کار نیست چرا فکر میکنید مجازید برای همه مردم تصمیم بگیرید . رفراندم یک اصل قانون اساسی هست آیا بهتر نیست این موضوع رو به نتیجه رفراندم موکول کرد .
لحن بیان شما خوارج رو در ذهن من تداعی میکنه . دو آتشه های خشک مقدسی که تک بعدی و دگم حتی مقابل قرآن ناطق حضرت علی ایستادن و زیر بار هیچ منطقی نمیرفتن شما از اسلام اون بخشی رو میپذیری که با خواست خودت منطبق باشه. فراموش نکن در اسلام هم قیام عاشورایی امام حسین هست هم صلح امام حسن هم تقیه و سکوت سالها ی طولانی امام علی . فقط باید آگاهی داشت و بدور از خودخواهی شرایط رو درست تشخیص داد.
استبداد از همین طرز فکر مشابه دیدگاه شما شروع میشه که فکر میکنید عقیده خودتون رو باید به همه تحمیل کنید بدون اینکه توجه کنید که ایران بیش از 80 میلیون جمعیت داره که نظرشون مهم هست و ممکن هست با نظر شما موافق نباشن ....
نظرات 6 + ارسال نظر
رهگذر دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 07:30

با درود
بحث خوبی بود
ما ملتی هستیم که چهل و دو ساله بحث سیاسی دینی می کنیم و خسته هم نمی شیم
فکر نکنم در دنیا آدمهایی مثل ما پیدا بشود که اینقدر در گیر مسائل سیاسی باشد

من مشکلی با این بحثها ندارم و حتی دوست هم دارم اما مشروط بر اینکه یک بحث منطقی باشه و طرفین دنبال تخریب همدیگه نباشن و منصفانه حداقل بعد از بحث به نظرات طرف مقابل فکر کنن . و صادقانه نظراتشون رو بسنجن و اگر نیاز به اصلاح داره در دیدگاهشون تجدید نظر کنن .

محمود چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت 22:04

سلام
صفای با صفا نظر منو میخوای سعی کن نوشته هات سیاسی نشه.
نه اینکه بگم بده ولی بزار اینجا واسه آرامشت باشه نه کشکمش های عصبی
اوضاع سیاسی اجتماعی ما در حال گذاره . سالها فروش نفت و تزریق اون پول به ساختار اقتصادی بیمار ایران نشون نمیداد که سرطان فساد چطور به جون این مملکت افتاده . حالا که این بیمار دیگه قرص مسکنش تموم شده یهو فهمیده این سرطان تمام وجودشو گرفته به طوری که علنی کارشناسهای صدا و سیما میگن باندهای فاسد در حیطه تصمیم گیری تاثیر گذارن . در واقع این یعنی خیلی دیر شده
خیلی دیر شروع به درمان کردیم اگه شروع کرده باشیم .بقیه حرفها هم شوخیه . اینکه ما به اسلام خوب عمل کردیم یا نکردیم یا مردم حجاب را رعایت کنن یا نکنن یا . . .

کاملا درست میگین . سیاست آرامش آدم رو بهم میریزه . ولی آدم با دیدن اینهمه بدبختی دلش به درد میاد . امیدوارم یک اتفاقی بیفته و کسی پیدا بشه که دلش واقعا به حال این مملکت و مردمش بسوزه هر چند به قول شما حالا که فساد خیلی ریشه دوونده کار خیلی سخت شده ...

اعظم 46 سه‌شنبه 29 مهر 1399 ساعت 00:07

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی هرچی بود گذشت سیاستمداران خودشون وبچه هاشون در خارج از کشور درحال خوش گذارنی هستند ما آحاد جامعه تو سر خودمون می زنیم
بابا صلوات بفرستید وختم جلسه رو اعلام کنید
بورس بیچارمون کرد از این بگید نتیجه ورود دولت بی تدبیر به بورس

از دولت بی تدبیر که هر چی بگیم کم گفتیم . اما ملت هم متاسفانه بی تقصیر نیستن . احساسی برای خرید هجوم میارن و احساسی میریزن برای فروش ....
بورس رو بهتر هست تا چند وقت اصلا نگاهش نکنید

آلبالو دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت 09:11

42 سال زمان کافی بود که نظام اسلامی از لحاظ اقتصادی وفرهنگی وسیاسی کشور رو بسازه والان در جاگا مناسبی باشیم . متاسفانه این اتفاق نیفتاد .جنگ و آمریکا ودشمن بهانه است . مشکل ما داخلی است ودین ابزاری شده برا سو استفاده های کلان . خشم وکینه وانفعال وبی اعتمادی بیداد میکند اگر به زودی تدبیر درستی نشود تر وخشک با هم خواهیم سوخت

آفرین کاملا درسته . جانا سخن از زبان ما میگویی .

ربولی حسن کور دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت 06:17 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
ممنون از دعوتتون اما من نه حرف سیاسی بلدم نه بحث جدی!
شرمنده

زنده باشین . شما با جان انسانها در ارتباط هستین و ما همه سلامتی خوددمون رو مدیون شما پزشکان هستیم

من همون ناشناسم یکشنبه 27 مهر 1399 ساعت 14:53

سلام.منم منظورم شخص شما نبود و کلا همه ی اون سازمان منظورم بود.در مورد صلح امام حسن هم ،امام حسن اصلا راضی به صلح نبودن و دلایلی از جمله نداشتن یار و کم بودن تعداد شیعیان و ... مجبور شدن. دقیقا مثل قضیه حکمیت که برای امام علی پیش آوردن و اگر برای امام حسین هم چنین شرایطی پیش می اومد از اسلام حقیقی هیچی باقی نمیموند برای همین با وجود یار کم قیام کردند دقیقا تو خطبه هاشون بیان کردند.خوارج علیه ولی امرشون قدم برداشتند اما من حرف ولی امرم رو گفتم نه جلوترم نه عقب تر،یکبار مذاکره کردیم چی شد؟؟شما میگید عزتمندانه مگر دفعه پیش ایران بی احترامی کرد؟هر چی بی احترامی بود به ما کردند و میکنند و اگر جو بایدن هم بیاد همینه و عزتی برای ایرانی ها در نظر نمیگیرند که هیچ بعد میرن سراغ مریم رجوی و مسیح و شیرین و... که علیه ایران و تحریم بیشتر قدمی بردارند .پس مذاکره عملا فایده ای نداره . ولی امر من هم همینو میگن جالب اینجاست که من خودم به آقای روحانی رای دادم و باید عواقب انتخابم رو ببینم و می بینم اما ان شاءالله که همه کنار هم سالم و خوشبخت زندگی کنیم و شما ببینید که از طرف خارج از این مرز ایران عزتی و پیشرفتی نیست و اگر یک نیروی خوب و باتقوا و دلسوز مردم بیااااااد اگر، میشه خودمون رو از این همه وابستگی به مذاکره هر چند عزتمندانه نجات داد، به هر حال من از شما عذر خواهی میکنم به خاطر صحبتم که شمارو ناراحت کرده قطعا منظورمو بد رسوندم .
یا علی

خیلی ممنون از اینکه صادقانه و مسولانه جواب دادین. اما اینجا که نوشتین : "منم منظورم شخص شما نبود و کلا همه ی اون سازمان منظورم بود" مگر من در نوشته اصلی از جایگاه سازمان نظرم رو داده بودم ؟؟ خود من صادقانه و با افتخار اون گذشته رو نقد کرده و میکنم .
اینکه شما به گذشته من اشاره میکنید دقیقا موضوعی هست که مورد انتقاد من هست میخوام با توجه به اعتقادات مذهبی که دارین دلیل برای انتقاد به اظهار نظرتون بیارم حضرت علی (ع) میفرمایند : " انْظُر اِلی ما قالَ و لا تنظُرْ الی مَنْ قال " میفرمایند ببینید چه چیزی گفته میشود کاری نداشته باشید که گوینده چه کسی هست . و از اون مهمتر باید اضافه کنم کاری نداشته باشین این فرد در گذشته چه فکری میکرده ...
شما میخواهید بگویید با توجه به سوابق غیر قابل قبول افرادبرای شما پس این افراد تا ابد حق اظهار نظر ندارن و این اشتباه محض هست این همون انحصار طلبی هست که میگه فقط من و هم عقیده های من حق حیات و اظهار نظر دارن و بقیه هییییچ .... این کاملا مغایر با اصول انسانی و اسلامی هست .
الان 42 سال از انقلاب میگذره و حتما باور دارین که در نتیجه همین اشتباهات موجود، مردم و جوونها از اسلام گریزان شدن و کعبه آمال و تنها راه رهایی و موفقیتشون شده خارج از کشور ، فقر و بدبختی هر روز بیشتر و بیشتر میشه و... مسول این قضیه کسانی هستن که با برداشتهای نادرست و تند روانه و با انحصار طلبیهاشون ظلم بزرگ رو در حق مذهب و مردم کردن .....
از طرف دیگه دزدها و اختلاسگرها با تظاهر به دینداری ثروت کشور رو غارت کردن و نتیجه اون شده بدبختی بیشتر مردم و .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد