من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

سفر پس از قرنطینه

بعد از یک ماه و اندی خونه نشینی تصمیم گرفتم یک سفر کوتاه به روستای پدری داشته باشم . به همراه خواهرم و همسر و پسرش راهی آذربایجان شدیم . والان چند روزی هست که اینجا هستیم و از آرامش و طبیعت پاک روستا لذت میبریم . دیروز هم سری به جلفا زدیم و کمی خرید کردیم و بعد هم رفتیم کنار رود ارس چند تایی عکس انداختیم و برگشتیم روستا .

سکوت و آرامش روستا . درختان زردآلوی  پر از شکوفه و آسمان آبی و آفتاب  گرما بخش اون بینهایت لذت بخش هست .

ای کاش میتونستم بیام اینجا بمونم و کشاورزی کنم ...

نظرات 4 + ارسال نظر
مینو پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 02:37 http://milad321.blogfa.com

از نیمه بهمن ماه تا امروز از خانه بیرون نرفتم.البته چند سالی هست که بیرون رفتن من بیشتر برای مراجعه به پزشک یا کار ضروری بانکی بود.

از زیبایی منطقه آذربایجان زیاد شنیدم.

ممنون از حضورت عزیزم . انشااله بلا ازتون دور باشه و همیشه دلتون شاد و تنتون سالم باشه .

مهربانو سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 13:03 http://baranbahari52.blogsky.com/

ای کاش بری همونجا و کشاورزی کنی

مریم شنبه 27 اردیبهشت 1399 ساعت 14:53

سلام صفا جان..خوش بگذره ..من که هنوز جرات سفر کردن نداشتم شاید هفته اینده ی سر بریم شمال..‌‌....ما هی تو خونه و قرنطینه ...و ملت هی تو خیابون ولو انگار نه انگا ر ..خبریه:بد

به نظر من بهتر هست که با رعایت نکات بهداشتی ضمن محدودیت رفت و آمد باید به زندگی ادامه داد نمیشه تو خونه محبوس شد. ما دید و بازدید نمیریم مهمونی نمیگیریم اما سفر با اتومبیل شخصی با تعداد محدود و حضور در طبیعت مشکل خاصی نداره

خود‌یافته دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:02

سلام صفاجان
خوش گچسین باجی‌جان. جلفا میگی دل من پر میکشه.... چه روزهایی داشتم تو دوران کودکی .... کی فکرش رو میکرد الان کیلومترها دور بشم ازونجاا....

ساغ اولاسان باجی جان . عزیزم هرجا که دل خوش باشه همونجا خوبه . خیلیها الان حسرت اینو دارن که مثل شما خارج از کشور زندگی کنن. اصل رضایت درونی هست از زندگیت لذت ببر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد