من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

کودکان کار و تکدی گری

قبلا در باره یک دختر بچه که برای جمع کردن کمک اومده بود نوشتم و به دنبال اون با جمعیت امام علی و دفتر اون منطقه تماس گرفتم  که گفتن به دلیل شیوع بیماری کرونا و حفظ بهداشت فعلا بازدید و شناسایی ندارن و این اقدامات موکول شده به بعد از عید .

به فکر کسانی هستم که دستشون به هیچ جا نمیرسه و مسول با کفایت و پاسخگویی هم نیست که آدم خیالش راحت باشه از این اقشار آسیب پذیر حمایت میکنن . دلم برای این افراد میسوزه و نگرانم ...

امیدوارم این روزها زودتر بگذره ...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهربانو یکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت 09:36 http://baranbahari52.blogsky.com/

منم امیدوارم زودتر بگذره خدایی بعضی ها اموراتشون همینطوری میگذشت که الان به دست فراموشی سپرده شدن .. و این واقعا تلخه

امیدوارم . البته باید بگم که من کلا با کمکهای نقدی مخالف هستم معتقدم با ید در این موارد تلاش بر توانمند سازی بشه . اینکه ادم کمک نقدی کنه هم عزت نفس اونها رو پایین آورده هم اینکه اونها هیچوقت از این وابستگی رها نخواهند شد .

رهگذر یکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت 06:39

سلام
شعار بیشتر می دهند تا عمل
متاسفانه

البته من از فعالیتهای جمعیت امام علی تعریف خیلی شنیدم ولی تا به حال باهاشون همکاری نداشتم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد