من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

یک پیام

امروز صبح که از خواب بیدار شدم یک پیام برام اومده بود از یکی از کسانی که سالها پیش کارهای حسابداریش رو انجام داده بودم و اون به دلیل مشکلات مالی بدهیش رو تسویه نکرده بود و من هم دیگه به حساب مطالبات سوخت شده گذاشته بودم . 

نوشته بود خانم .... لطفا یک شماره کارت بدین و ما رو حلال کنید . مونده بودم که بگم حلالتون کردم و نمیخواد پرداخت کنید یا شماره کارت بدم.

واقعیتش اونقدر زمان گذشته که اصلا  مبلغش یادم نیست .

فکر کردم حتما خودش مبلغ بدهی یادش هست و شماره کارت دادم ببینم چی میشه .

درست گفتن که وجدان آدم بهترین و منصف ترین قاضی هست .خوبه که حواسمون باشه حقی از کسی به گردنمون نمونه .

در  هستی و کائنات هیچ عملی بدون عکس العمل و پاسخ نیست .

این جهان کوه است و فعل ما ندا 

سوی ما آید نداها را صدا 

نظرات 1 + ارسال نظر
رهگذر یکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت 06:44

سلام
هر کس به من بدهکار است را حلال کرده ام
چون در آن جهان آنقدر گرفتاری مردم دارند که نمی خواهم از طرف من هم گره ای بر مجموع گره هایشان اضافه بشود
میگن ببخشید تا خدا ببخشد

خدا خیرتون بده . خوبه که آدم ببخشه . این مورد رو که تعریفش رو کردم واقعا بخشیده بودم اما یکی دو مورد هست که محاله ببخشمشون چون میدونم دارن و نمیدن .من هم حوصله شکایت و اینها ندارم . بهشون هم گفتم از طلبم نمیگذرم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد