من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

روزمرگی

این روزها احساس میکنم دچار روزمرگی خسته کننده ای شده ام هیچ چیز من رو به شعف نمیاره . برای من که عادت به چالش دارم زندگی بدون چالش خسته کننده هست . کارهای دفترهم چون طرف حساب هام بدهیشون زیاد شده من رو بی انگیزه تر کرده  هیچ کدوم پول ندارن  و من یک سال و اندی هست دارم رایگان کار میکنم .

بی دلیل نیست که خیلی ها کار حقوق بگیری رو به کار آزاد ترجیح میدن . 

گاهی فکر میکنم دارم تنبل میشم و دنبال بهانه برای جمع کردن دفتر هستم .حتی دنبال مطالباتم از شرکت قبلی نیستم .

البته فکر میکنم فصل زمستان و سردی هوا هم  در این  کرختی و تنبلی موثر هست .


نظرات 5 + ارسال نظر
شادی یکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت 11:53 http://sirens.blogfa.com

الانم که زندونی شدیم چه می کنی؟!

من که خودم رو زندانی نکردم با رعایت تمام نکات بهداشتی به کارهام میرسم . ولی موضوع اینه که اوضاع کسب و کار کساده و از پول خبری نیست .

مهربانو سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 13:10 http://baranbahari52.blogsky.com/

صفا جون هم به اون مسائل مالی مربوطه هم فصل منم تو سرما کند میشم
بوم گردی چی شد؟

بومگردی رو هم چند جا دیدم و سبک سنگین کردم میخوام حساب شده اقدام کنم . الان هم که منتظرم این سرما بگذره ببینم چه میکنم تو روستای پدری .

شادی سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 12:44 http://setarehshadi.blogsky.com/

منم همینطور دارم سعی می‌کنم فعلا باهاش کنار بیام تا خودش بساطش رو جمع کنه و بره

واای آره چاره ای جز کنار اومدن نیست.

رهگذر سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 09:45

سلام
یک مسافرت نیاز است تا حال بیای
من هم همیشه میگم کارمندی فعلا از هر شغلی بهتر است
چه کار کنی چه نه
آخر برجی حقوق و مزایا و اضافه کاری سر جایش است
یادش به خیر چقدر پول مفت گرفتیم
اضافه کار صد و بیست ساعت
حق سرویس
کمک هزینه ی مسکن
پول لباس سالی دو دست
حق ناهار
سالی سه بار پاداش
همین دم عیدی یک حقوق و دو تا مزایا عیدی می دادند بعد تعطیلات هم باز می دادند
ولی پول بازنشستگی یک برکت دیگه ای دارد !

پول مفت ...
بابا هنوز یک ماه از آخرین سفرم نگذشته اما بی حوصله هستم . میدونم همه این بی حوصلگی مال طلبهام بابت کارهای انجام شده هست که خبری از وصولشون نیست . اوضاع کسب و کار افتضاحه

رهآ یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 22:58 http://Ra-ha.blog.ir

تا بهار چیزی نمونده :)

وااای آره میترسم تو بهار هم خواب آلودگی غلبه کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد