من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

ماجرای من و پستچی

مدتی بود که امیر( پدر پسرهام ) در فکر این بود که قطعه زمینی رو که بخشی از ارث پدریش بود بفروشه و بفرسته برای ما  تا برای پسر بزرگم یک واحد آپارتمان بخریم و بالاخره بعد از چند وقت زمین رو فروخته و چون حالش رو نداشته چکها رو ببره بانک و وصول کنه و به حساب ما واریز کنه  با پست فرستاده و بعد زنگ زده که تو اداره پست بهش گفتن هزینه بیمه چکها 130 هزار تومن میشه و اون گفته نمیخواد بیمه کنه و گذاشته داخل پاکت و پست سفارشی کرده و من هم اینجا نگران از اینکه اگر اون متصدی پستی آدم نادرستی باشه و چک رو برداره به جای اون چیز دیگه ای داخل پاکت بزاره چی ؟؟ منتظر رسیدن بسته بودم و هر روز از سایت اداره پست رهگیری میکردم و خود اون هم هر روز چند بار زنگ میزد که چه خبر ؟ خلاصه این دور روز به اندازه دو سال برای من گذشت تا اینکه دیروز  تو سایت دیدم بسته تحویل پستچی شده و من هم تو خونه منتظر تا پستچی بیاد . نزدیکهای ظهر پستچی زنگ در خونه رو زد و رفتم پایین تا پاکت رو بگیرم پاکت رو گرفتم و قبل از امضا خواستم پاکت رو باز کنم که پستچی با عصبانیت پاکت رو از دستم کشید و گفت اول باید امضا کنم و بعد پاکت رو بگیرم خلاصه کمی با هم بحثمون شد و من که در این مواقع زود از کوره در میرم و عصبانی میشم که متقابلا پستچی هم عصبانی شده و بسته رو برد انداخت داخل ماشین و گفت اول رسید رو امضا کنید تا پاکت رو بیارم که من هم اصلا حاضر به امضا نشدم و اون رفت .

بلافاصله رفتم اداره پست منطقه و سراغ سرپرست قسمت رو گرفتم گفتن امروز  در اداره نیست . با مسول قسمت پست معطله صحبت کردم و موضوع رو گفتم و اون گفته باید شنبه صبح اول وقت بیایید تا رسیدگی کنیم و من برگشتم خونه و تو این یکی دو ساعت از لحظه ای که پستچی اومده و برگشته امیر چند بار زنگ زده که چی شد و من ماجرا را براش گفتم و اون شاکی که چرا پاکت رو نگرفتی ...

 از دیروز همینطور مثل مار زخم خورده به خودم میپیچم و حالا چک هم به  تاریخ شنبه هست و من موندم که چه اتفاقی خواهد افتاد یک لحظه نگران میشم که اگر چک رو از داخل پاکت برداشته باشن چه خواهد شد و لحظه ای بعد خودم رو دلداری میدم که چک در وجه شخص هست و به هر حال قابل پیگیری هست  و اصلا هر کسی به این سادگی دست به این کار نمیزنه و.....

برام دعا کنید که این ماجرا ختم به خیر بشه .

نظرات 6 + ارسال نظر
مهربانو سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 13:09 http://baranbahari52.blogsky.com/

خدا رو شکر حل شده

ستاره دوشنبه 14 بهمن 1398 ساعت 21:22

من متوجه نشدم همسرتان تا اداره پست رفت ولی نرفت بانک شُبا کنه ؟؟ وا حیرتا

بله واحیرتا !!!!! ما از ایشان حیرت انگیزترهاش رو هم دیدیم و بعید نمیدونیم

رهگذر چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت 08:02

با سلام
خب الحمدلله مشکل حل شده است
اصفهانی باشی و اینگونه ریسک کنی تعجب داره امیر را میگم
باز هم گلی به جمالش که هوای بچه هایش را دارد
البته اینگونه واکنش ها باعث میشه که پستچی دو. زاریش بیفته که حتما خبری هست و توش پول و پله ای خوابیده !
البته او هم حق داشته که تحویل نداده است
اما بهتر بود از طریق شبا به کارت شما واریز می کرد
از اینجا ببعد خصوصی سوال می کنم
آیا بابای بچه ها تجدید فراش کرده
اگه نکرده حاضر هستید دو باره زیر یک سقف بروید
البته شما کمی سختگیر و جدی هستید به نظر من
و امیر بی خیال باز هم به نظر من

بله خدارو شکر بخیر گذشت .
اما در مورد سوالتون . امیر تجدیدفراش نکرده . و اصلا اهل مسولیت داشتن نیست و درشرایطی هم نیست که مسولیت اداره یک زندگی را داشته باشد .
در رابطه با بازگشت هم مشکلات ما بسیار اساسیتر از این حرفها هست .و بازگشتن به آن زندگی حماقت محض و خودکشی هست .

شادی شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 11:33 http://sirens.blogfa.com

درست میشه... از خود مرکز تحویل میگیرین

سلام بله امروز رفتم تحویل گرفتم

مهربانو شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 09:33 http://baranbahari52.blogsky.com/

یعنی یه جوری یه روزی ازدواج کردیم که نوه نتیجه دار هم بشیم اثرات مخربش از بین نمیره . خدایی امیر یه سور به پدر مهردخت زده اون با اینهمه تنبلی و بی خیالی همچین کاری نمی کنه . تو رو خدا زوذ خبر بده حالت تهوع گرفتم هر چند اون قسمتای امیدوار کننده ش هم منطقی بنظر میاد.
ولی چه قانون مسخره ای دارن یعنی چی اول امضا بعد چک کردم محتوای مرسوله ؟؟!!

وای عزیزم واقعا همینطوره تا نوه نتیجه دار هم بشیم باید چوب این ازدواج رو بخوریم . عزیزم ببخشید نگرانتون کردم . امرو ز رفتم گرفتم . خدا رو شکر هیچ مشکلی نبود .
ولی واقعیتی که هست اون پستچی که از محتویات خبر نداره و مسولیتی در رابطه با داخل پاکت نداره باید یک سیستمی باشه که با محتویات تحویل بدن و امضا بگیرن . در واقع سیستم مشکل داره .

سهیلا جمعه 4 بهمن 1398 ساعت 17:50 http://Nanehadi.blogsky.com

ان شالله به خیر بگذره.یه بار پستچی اومده بود سند خونه مون رو آورده بود.تک برگی.بعد انداخته بود رو میز پایین ورودی و رفته بود.وقتی ازش انتقاد کردم زیر بار نمیرفت.میگفت من نکردم این کارو.

امان از این مردم وظیفه نشناس .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد