من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

روزهای سرد پاییز

پاییز با وجود زیبائیهای رنگارنگش در من احساسهای متناقض ایجاد میکنه .حالات سینوسی با فراز و فرودهایی بسیار. گاه در خانه چنان دلم میگیره که احساس میکنم دچار افسردگی شدم  پرده را کنار میزنم سکوت کوچه دلگیره دلم گرما و روشنی هوا و رفت و آمد آدمها رو میخواد  با خودم میگم  کاش این آپارتمان روبرو نبود و میشد کوههای دوردست رو دید ...

صبح   از خانه میزنم بیرون ، آفتاب و روشنایی کوچه روحم را لبریز از شوق میکنه با خودم میگم نه زندگی به اون دلگیری که فکر میکنم نیست اصلا زندگی بسیار زیباست . من زاده دشت و کوهستانم و احتمالا در زیر آسمان آبی و آفتاب روشن چشم به این جهان گشوده ام و تابش آفتاب و بودن در زیر نورخورشید اینچنین من رو به وجد میاره .

 گاه فکر میکنم شاید اگر خانه ویلایی بود این احساس دلگیری رو در من ایجاد نمیکرد و یا شاید حالا که مجبور نیستم صبح زود از خانه بیرون بزنم و به محل کارم برم ساعات بودن در خانه این حس رو در من ایجاد میکنه ...


نظرات 5 + ارسال نظر
محمود سه‌شنبه 19 آذر 1398 ساعت 21:15

اگه با این لینک نشد برید خودتون همون شعر را در گوگل سرچ کنید خوانندش آرش کمانگریست

ممنون دانلود شد .

محمود سه‌شنبه 19 آذر 1398 ساعت 19:28

http://www.irmp3.ir/play/67120/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B2%D8%B1%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%D8%AE-%D8%A7%D8%B1%D8%BA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%85%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B1%DB%8C
سلام لینک اون آهنگ در حال و هوای پاییز

ممنون .

محمود دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت 18:45

این آهنگو دانلود کن:
زرد و سرخ و ارغوانی ،برگ درختان پاییز
میریزد بر زمین آرزوهای ما نیز

این چه آهنگی هست ؟ فراموش کردین لینک دانلودش رو بزارین ؟

رهگذر دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت 08:25

سلام
همسر من هم سی سال معلمی کرد
الان که شانزده سال است به افتخار بازنشستگی نائل شده ( البته به قول نماینده ی باز نشستگان زمان شاه محکوم به بازنشستگی شده است ) تا ساعت نه می خوابد
می گوید سی سال صبح زود بیدار شده ام الان دارم جبران می کنم
بهش میگم تو یک هفته صبح بوده ای و یک هفته عصر تازه جمعه ها روز های تعطیلی و آلودگی هوا تعطیلات عید و سه ماه تعطیلی تابستان را کم کنی
الان کلی بدهکار به روزگار هستی

,واقعا بازنشستگی محکومیت هست .
فرهنگیها نسبت به ما شاغلین شرکتهای خصوصی که واقعا کلی هم بدهکار هستند ما همیشه ساعت کار اونها رو با ساعت کار و استرسهای کاری خودمون مقایسه میکردیم تعجب میکردیم که چرا اونها از حقوقهاشون ناراضی هستن .

شادی یکشنبه 17 آذر 1398 ساعت 15:27 http://setarehshadi.blogsky.com/

وای که من چقدر دلم میخواد صبح های پاییز تا ساعت 10 بخوابم بعدشم نم نم بیدار شم و زندگی رو شروع کنم قدر تو خونه موندن رو بدونید

آدم فراموشکاره . یادم رفته روزهایی رو که از کار خسته میشدم و هی به خودم غر میزدم که وااای تا کی باید کار کنم . و آرزوی بازنشستگی رو میکردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد