من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

تولد 57 سالگی

امروز من 57 ساله شدم . پسرها و خواهر و برادرها طبق معمول هر سال دیشب سورپرایزم کردن دور هم جمع شدیم و کیکی خوردیم  و عکس انداختیم . امروز همم سیل تبریکات بانکها و همراه اول و.... برام سرازیر شده بود . 57 سال عین برق و باد گذشت و من هنوز یک دنیا آرزوهای جور واجور دارم هزاران راه نرفته ، آرزوهای ریز و درشتی که گاه ساعتها ذهنم رو به خودش مشغول میکنه .

سالها پیش یکی از اقوام(شوهر خاله همسر سابقم ) فوت کرد و مادر همسر سابقم با افسوس میگفت آخی بنده خدا سنی نداشت فقط 60 سالش بود و من که اون موقع35 یا 36 سالم بود در دلم میخندیدم که چرا فکر میکنه 60 سال سن کمی هست . و الان میبینم حق داشت اینطور فکر کنه من هنوز در سن 57 سالگی کلی راه نرفته دارم که براش برنامه دارم البته آرزوهایی هم متناسب با این سن به آرزوهای قبلیم اضافه شده مثلا آرزوی ازدواج پسرها و آرزوی نوه دارشدن و...

باور دارم که سن فقط یک عدد هست و در هر سنی برای سلامتی ،  شاد بودن ،یاد گرفتن و درست زندگی کردن باید تلاش کرد .

نظرات 11 + ارسال نظر
مهربانو دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 08:42 http://baranbahari52.blogsky.com/

توبدت مبارک صفا جانم . الهی تنت سالم و عمرت پر عزت . برکت باشه دوست من
منم دقیقا همین احساس رو دارم و فکر کی کنم 70-75 سال هم واقعا سن زیادی نیست . ما تو ایران خیلی زود دست از زندگی می کشیم
امیدوارم امسال نقطه ی عطف قشنگی تو زندگیت باشه عزیزم

ممنون عزیزم من هم برات بهترینها رو آرزو میکنم .

شادی یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 14:00 http://setarehshadi.blogsky.com/

تولدتون مبارک آذرماهی عزیز منم آذرماهی هستم و بنظرم زنان آذر واقعا متفاوت و جالب هستند
راست میگید 57 سال سن زیادی نیست امیدوارم سالهای سال شاد و سلامت باشید

ممنون دوست عزیز من هم برای شما شادی و سلامتی آرزو میکنم .به امید روزهایی بهتر از این روزها.

محمود شنبه 2 آذر 1398 ساعت 07:28

تبریک و تبریک و تبریک
دیشب تولد پدر خانومم بود . من چهل سالمه .من از این عدد ها میترسم . از بزرگ شدن و مردن . اما بهش فکر نمیکنم و خدا راشکر عمر منتظر فکر من نمیمونه خودش داره کنتور میندازه . من بچه بروجن هستم و تا حالا اراک نرفتم . تو تولد باید رقصید . رقص وفوت و آتش

ممنون بابت تبریکاتتون .
بسیار عالی بروجنی هستید . دوستان فعلی من همه دوستان دوران دانشجوییم هستن و عموما هم چهارمحالی هستن و یکی از صمیمی ترینهاش که همیشه مثل خواهر در مشکلات کنار هم بودیم اهل بروجن هست .
از بالا رفتن سن و مردن هم اصلا نباید ترسید من باور دارم که مرگ فقط یک تغییر بزرگ هست . دقیقا مثل تولد و حتما جهان بعدی بسیار زیباتر و وسیعتر و دوست داشتنی تر از جهان بعد از تولد هست .

کاکتوس جمعه 1 آذر 1398 ساعت 19:40

تولدتون مبارک
ممنون از حضورتون

ممنونم .

سهیلا جمعه 1 آذر 1398 ساعت 18:19 http://Nanehadi.blogsky.com

تولدتون مبارک.ان شالله همیشه سالم باشید و به آرزوهاتون برسید.

ممنون عزیزم . امروز تعداد کامنتهای دوستان حسابی سوپرایزم کرده این روزها به خاطر مشکل اینترنت انگار وبلاگ نویسی و وبلاگ خونی بلاک اسکای بیشتر شده

فرهاد جمعه 1 آذر 1398 ساعت 17:57 http://bivajeh.blogsky.com

شاید من ندیدمشون
در هر صورت آرزوی موفقییت دارم براتون

ممنون من هم براتون آرزوی موفقیت میکنم .

رهآ جمعه 1 آذر 1398 ساعت 17:14 http://Ra-ha.blog.ir

من یواشکی میام و میخونم و میرم ولی دیگه برای پست تولد نباید یواشکی اومد و رفت :)

تولدتون مبارک.
الهی سال های سال سلامت باشید و کلی اتفاق های خوب براتون بیفته.

عزییییزم ممنون از حضورت رهای عزیز ، من هم برات بهترینها رو آرزو میکنم .

فرهاد جمعه 1 آذر 1398 ساعت 16:54 http://bivajeh.blogsky.com

تولدتون مبارک،اولین باره که وبلاگ نویسی رو در این سن میبینم، موفق و سلامت باشید و به آرزوهاتون برسید..

ممنون از اظهار لطفتون و خوشحالم از آشنایی با شما . راستی وبلاگ نویسهای زیادی در این سن هستن

طیبه جمعه 1 آذر 1398 ساعت 16:32 http://almasezendegi.mihanblog

سلام اولین باره وو اینجا هستم و به طور کاملا تصادفی
واقعا ۵۷ سنی نیست.تولدتون مبارک.ایشالا عروسی نوه هاتون رو هم ببینید
راستی منم متولد ۵۳ هستم.

سلام خوش اومدین دوست عزیز . ممنون از نظرات خوبتون براتون آرزوی طول عمر با عزت دارم . خیلی خوشحالم که امروز چند تا دوست جدید این پست رو خوندن .

میترا جمعه 1 آذر 1398 ساعت 16:22

تبریک میگم تولدتون رو.با آرزوی بهترینها برای شما در سال جدید زندگی تون

ممنون دوست عزیز منهم براتون بهترینها رو آرزو میکنم .

م جمعه 1 آذر 1398 ساعت 16:08 http://L-r-y.blogsky.com

تولدتون مبارک. امیدوارم سلامتی و آرامش همیشه همراه تون باشه

ممنون از شما من هم برای شما سلامتی و آرامش آرزو میکنم . ممنون از حضورتون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد